اطلاعات جدید از اسپین‌آف Mayans MC

5 August 2018 - 19:00

از آنجا که سریال درام شبکه FX یعنی Mayans MC (مایانز ام‌سی) اسپین‌آف سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) است، درب همیشه برای حضور کاراکترهای سریال اصلی در این مجموعه باز است. اما ظاهرا طرفداران مجبور نیستند منتظر اولین تلاقی بین این دو سریال باشند. بنابرگزارش Entertainment Weekly، کورت ساتر (Kurt Sutter) سازنده این سریال در تور مطبوعاتی TCA عنوان کرد که کیتی ساگال (Katey Sagal) در این سریال نقشش را به عنوان جما تلر مورو (Gemma Teller Morrow) در فلش‌بکی که به وقایع هشت سال قبل از شروع اتفاقات این سری زده خواهد شد، ایفا خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ساتر در مورد امکان حضور کاراکترهای سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) در فلش‌بک‌های سری جدید بدون اینکه شخصیت‌های سریال جدید را تحت‌الشعاع قرار دهند، گفت:

این یک فلش‌بک به هشت سال قبل است و به ما اجازه می‌دهد تا بفهمیم او در استاکتون بوده است؛ جایی که دو جهان حداقل به طور ذهنی با یکدیگر برخورد خواهند کرد. من نمی‌خواهم این سریال را با قهرمانان سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) شلوغ و بی‌نظم کنم بلکه آن‌ها تنها در ذهن و تخیل مخاطبین می‌توانند به زندگی خود ادامه دهند؛ فلش‌بک‌ها با رویدادهای جدید سریال سروکار نخواهند داشت.

همان‌طور که می‌دانید شخصیت جما قبل از پایان مجموعه Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) کشته شد و اصولا نمی‌تواند در جایی جز فلش‌بک‌ها حضور داشته باشد. البته حضور ساگال در پروژه‌های ساتر به این موضوع که این دو با یکدیگر ازدواج کرده‌اند نیز نمی‌تواند بی‌ربط باشد!

ساخت اسپین‌آف Mayans MC (مایانز ام‌سی) بیش از دو سال پس از اتمام سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) استارت خورد و جی دی پاردو (J. D. Pardo) مسئولیت ایفای نقش شخصیت ازکیل “از” ریز (Ezekiel “EZ” Reyes) را عهده‌دار شد؛ مرد جوانی که آینده‌ی درخشانش توسط خشونت کارتل تباه شد. از به Mayans MC (مایانز ام‌سی) پیوسته است به امید اینکه انتقام بگیرد غافل از اینکه تعهدی مادام‌العمر با آن‌ها دارد و هیچ راه خروجی برایش نیست. ادوارد جیمز آلموس (Edward James Olmos) و ژاکلین اوبرادورز (Jacqueline Obradors) به ترتیب نقش فیلیپه (Felipe) و ماریسول (Marisol)، پدر و مادر از را ایفا خواهند کرد.

دیگر بازیگران این اسپین‌آف عبارتند از: آنتونیو جارامیلو (Antonio Jaramillo)، ریچارد کابرال (Richard Cabral)، کلیتون کاردناس (Clayton Cardenas)، سارا بولگر (Sarah Bolger)، امیلیو ریورا (Emilio Rivera)، جوزف ریموند (Joseph Raymond)، لوسرو فرانکی (Lucero Frankie)، لویال دلگادو (Loyal Delgado)، کارلا براتا (Carla Baratta)، جان ارتیز (John Ortiz)، ماریس کامپت (Maurice Compte)، افرت دور (Efrat Dor) و الکساندرا برتو (Alexandra Barreto).

اولین اپیزود Mayans MC (مایانز ام‌سی) ۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۲ مهر ۱۳۹۷) پخش خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.