پاتریک استوارت در مجموعه جدید Star Trek بازی می‌کند

6 August 2018 - 13:50

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، سر پاتریک استوارت (Sir Patrick Stewart) شخصا اعلام کرده که او در سریال جدید Star Trek نقش جین-لوک پیکارد را برای شبکه CBS بازی می‌کند. سازنده و تهیه‌کننده Star Trek: Discovery، الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) کار ساخت این سریال جدید را بر عهده خواهد داشت که ریبوت Star Trek: The Next Generation نیست اما ادامه‌ی داستان پیکارد است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استوارت در این‌باره گفته:

همیشه افتخار می‌کنم بخشی از Star Trek: The Next Generation باشم اما وقتی بهار ۲۰۰۲ فیلم آخر ساخته شد، حس کردم وقت آن رسیده تا این فیلم مسیر طبیعی‌اش را طی کند. بنابراین، این سورپرایز غیرمنتظره اما خوشحال کننده‌ای است که نقش جین-لوک پیکارد را بازی کنم و ابعاد جدیدی از او را جستجو کنم. او به دنبال زندگی جدیدی است. در طول سال‌های گذشته، داستان‌های زیادی درباره این سری شنیدم و آن‌ها را در دوره‌های سختی از زندگی‌شان دیدم یا اینکه چطور جین-لوک خیلی‌ها را تحت تاثیر قرار داده و به دنبال علم، جستجو و رهبری بوده است. حس می‌کنم برای برگشت او آماده هستم تا چیزی که اصلاح کننده و نوری در تاریکی است را جستجو و تجربه کنم. خیلی خوشحالم با تیم خلاق و باهوشی کار می‌کنم درحالی که تلاش می‌کنیم یکبار دیگر داستان جدید و غیر قابل انتظار و برجسته‌ای خلق کنیم.

کرتزمن نیز گفته:

بسیار خوشحالم سر پاتریک استوارت به Star Trek باز می‌گردد. بیش از ۲۰ سال است که طرفداران منتظر برگشت کاپیتان جین-لوک پیکارد هستند و آن روز بالاخره از راه رسیده است. بی‌‌صبرانه منتظر این سری هستیم تا مردم را سورپرایز کنیم و هر دو نسل قدیم و جدید را خوشحال.

کرتزمن به همراه جیمز داف، مایکل کابون و کریستن بیر تهیه سریال را برعهده دارند. هیتر کادین و یوجین رادنبری نیز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

پاتریک استوارت در سال ۱۹۸۷ بازیگر اصلی سریال Star Trek: New Generation برای هفت فصل، قبل از تبدیل فیلم‌ها به Star Trek Generations (1994), Star Trek: First Contact (1996), Star Trek: Insurrection (1998) و Star Trek: Nemesis (2002) و همچنین Star Trek: Deep Space Nine بود. او نقش دکتر چارلز خاویر ملقب به دکتر ایکس را در فرنچایز مردان ایکس نیز بازی کرد.

بخش تولید تلویزیونی CBS در ماه ژوئن اعلام کرد که قرارداد جدیدی با تهیه‌کننده اجرایی، الکس کرتزمن بسته و قراردادش با استودیو را تا پنج سال افزایش داده است. در بخشی از این قرارداد آمده که کرتزمن مسئول توسعه فرنچایز Star Trek برای تلویزیون، ساخت سریال جدید، مینی‌سریال‌ها و دیگر محتوایات مانند انیمیشن است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.