رییس شبکه FX می‌گوید مارول سریال ددپول را نمی‌خواست

6 August 2018 - 22:06

سریال انیمیشنی Deadpool ساخته‌ی دونالد گلاور (Donald Glover) شبکه FX، قبل از پخش در ماه مارس، کنسل شد و دلیل این اتفاق هنوز مشخص نیست. گورو جان لندگرف (Guru John Landgraf)، مدیر FX، در مصاحبه مطبوعاتی‌اش، هیزم این آتش را زیادتر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گفته لندگرف، مارول این نوع سریالی که استفان گلاور نوشته را نمی‌خواسته:

من فکر می‌کنم مارول این سریال را احیا کند چون حق اینکار را دارد. آن‌ها مسئول IP هستند و حق تصمیم‌گیری درباره سریال‌های انیمیشنی که براساس شخصیت‌های مردان ایکس و ددپول هستند را دارند. آن‌ها سریالی که دونالد و استفان نوشتند را نمی‌خواستند. ما سریالی ساختیم که آن‌ها ساختند و این تصمیم ما نبود. وقتی مارول تصمیم گرفت این سریال ساخته نشود، ما از آن‌ها جدا شدیم. حالا همه چیز به آن‌ها بستگی دارد که شخص دیگری را برای ساخت این سریال استخدام کنند.

اگرچه گلاور هیچ وقت در اینباره حرفی نزد، به نظر می‌رسد از این اتفاق حسابی جا خورده باشد. وقتی خبر کنسل شدن سریال پخش شد، ستاره سولو فیلم‌نامه الکی ددپول را توییت کرد و نوشت: جهت اطلاعتون: خیلی برای ددپول وقت نگذاشتم.

در پایان باید بگوییم مارول سریال هوشمندانه‌ای را از دست داده و دونالد گلاور وقتش را برای ساخت سریال تلویزیونی عالی گذاشت و نقش قاچاق‌چی فضایی باحالی را بازی کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.