دومین تریلر سریال Maniac منتشر شد: اما استون و جونا هیل مهره‌های اصلی نتفلیکس

6 August 2018 - 22:47

نتفلیکس دومین تریلر رسمی سریال Maniac را منتشر کرد و بخش‌هایی از سریال کمدی تاریک ۱۰ قسمتی‌اش با بازی اما استون (Emma Stone)، جونا هیل (Jonah Hill) و جاستین تروکس (Justin Theroux) را به نمایش گذاشت. این سریال از دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را از قسمت پایین مشاهده کنید.

نتفلیکس همچنین چندین تصویر جدید از سریال را منتشر کرده که سریال را بصورت سناریویی از دنیای فانتزی نشان می‌دهد که شخصیت‌های هیل و استون در مسیر تست دارویی‌شان تجربه می‌کنند.

سریال Maniac براساس سریال Norwegian سال ۲۰۱۴ است و وقایع آن در دنیای فانتزی شخصیت‌ها با بازی هیل و استون اتفاق می‌افتند. جاستین تروکس (Justin Theroux) نقش جیمز منتلری را بازی خواهد کرد. هنوز شخصیت او توصیف نگردیده هرچند تصور می‌شود دکتر الکلی باشد.

کری جوجی فاکاناگا (Cary Joji Fukunaga) تمامی قسمت‌ها را کارگردانی می‌کند و پاتریک سامرویل (Patrick Somerville) نویسنده آن است.

استون، هیل و فاکاناگا به همراه مایکل شوگر و داگ والد، کروک کریستینسن و آن کالبورنسن تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. اشلی زالتا نیز تولید کننده اجرایی سریال است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.