روزی روزگاری در هالیوود: اولین تصویر از مارگو رابی در نقش شارون تیت

6 August 2018 - 23:47

مارگو رابی اولین تصویر از خودش در نقش بازیگر و مدل دهه ۶۰، شارون تیت، که توسط خانواده منسون به رهبری چارلز منسون در سال ۱۹۶۹ کشته شد، را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. رابی در کنار دی‌کاپریو، برد پیت، آل پاچینو و حتی خود تارانتینو (کارگردان فیلم) به ایفای نقش می‌پردازد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید تصویر او را در انتهای خبر مشاهده کنید.

بازیگران پر تعداد این فیلم عبارتند از: لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، برت رینولدز، تیموتی اُلیفانت، مایکل مدسن، تیم روث، دیمین لوییز، لوک پری، امیل هیرچ، داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز، کیث جفرسون، نیکلاس هاموند، جیمز مارسدن، جولیا باترز، اسکوت مک‌نیری و آل پاچینو.

داستان این فیلم، تابستان ۱۹۶۹ لس‌آنجلس را نشان می‌دهد و به زندگی بازیگر مرد تلویزیون به نام ریک دالتون با بازی دی‌کاپریو می‌پردازد که در سریال وسترن موفقی بازی کرده و به دنبال راهی برای ورود به صنعت فیلم‌سازی است. کلیف بوث با بازی برد پیت که بدل‌کار اوست نیز به دنبال همین چیز است. قتل وحشتناک شارون تیت و چهار دوست او توسط پیروان فرقه چارلز منسون بن مایه اصلی داستان است.

این اولین فیلم تارانتینو بر اساس وقایع واقعی است، فیلم Inglorious Basterds درباره جنگ جهانی دوم بود و رهبران اصلی آن آدولف هیتلر و وینستون چرچیل بودند اما ماجرای واقعی نبود.

تولید فیلم Once Upon A Time In Hollywoodدر لس‌آنجلس توسط سونی پیکچرز آغاز گردیده و قرار است ۹ اوت ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.