آیا کریس مک‌کواری سری هفتم ماموریت غیرممکن را کارگردانی می‌کند؟

7 August 2018 - 13:49

وقتی کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation را نوشت و کارگردانی کرد، به کنایه گفت که حس بدی درباره کارگردانی Mission: Impossible 6 دارد، چون نمی‌داند چطور تام کروز را از هواپیما آویزان نشان دهد. اما او نه تنها این سری را کارگردانی کرد بلکه تام کروز را در دو صحنه اصلی فیلم – یکی پریدن از هواپیما و دیگری خلبانی هلیکوپتر – نشان داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Fallout افتتاحیه پایان هفته بزرگی در مقایسه با دیگر سری‌های ماموریت غیرممکن داشت و نمرات مثبتی دریافت کرد بنابراین دنبال کردن بخش هواپیما از سری Rogue Nation دلهره آور بود و همه چیز در Fallout باعث شد حرف از ساخته شدن سری هفتم این فرنچایز زده شود.

هنوز بعضی چیزها درباره دو سری که مک‌کواری ساخته ناکامل است. او ایزا فوست و سالامون لین را در Rogue Nation معرفی کرد و این شخصیت‌ها در Fallout نقش‌های اصلی بودند که این سری را دنباله مستقیمی برای سری قبلی کرد. هنوز احساس می‌شود داستانی که در این فیلم شروع شد، در انتهای فیلم به سرانجام نرسید. بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که آیا مک‌کواری برای ساخت سری هفتم بر می‌گردد؟

مشخص شده که کروز و پارامونت پیکچرز این دیدگاه را به مک‌کواری داده‌اند و وی در مصاحبه با پادکست Empire’s Spoiler این حقیقت را آشکار کرده:

ادی همیلتون (تدوین‌گر فال اوت) هر روز در اتاق تدوین می‌گفت: این فیلم حتما یک سه‌گانه است و تو باید برگردی و تمامش کنی، تو لین را نکشتی. و من اینطوری بودم که: این مشکل من نیست (به من ربطی ندارد). تام  کروز گفت این خواستِ استودیو است و من گفتم: شاید یک فکرهایی برایش داشته باشم. و بعد نمرات فیلم اعلام شد و من با خودم گفتم: از این فیلم برو بیرون. همین جا متوقف‌اش کن. من حس بدی برای کارگردانی سری ششم داشتم و حس بدتری برای سری هفتم دارم. ترجیح می‌دهم جذام بگیرم تا اینکه بخواهم دوباره آنهمه فشار اولین روز فیلم‌برداری را تحمل کنم. خیلی سخت است. قبل از اینکه بخواهم بهش فکر کنم باید حسابی بخوابم.

این فیلمساز اشاره داشت که سومین اکت پرواز Rogue Nationon را بازنویسی کرده و وسط فیلم فال اوت که بخاطر شکستن قوزک پا تام کروز متوقف شده بود، مجددا روی فیلم‌نامه کار کرده و فیلم‌برداری را بدون فیلم‌نامه کامل شروع کرده است:

بدترین بخش اینجا بود که آن‌ها فکر می‌کردند فیلم‌نامه نیاز نداشتم و نمی‌خواست آماده باشم چون این دفعه دومی بود که اینکار را می‌کردم (فیلم ماموریت غیرممکن را می‌ساختم).

مک‌کواری اولین کارگردانی است که دو سری از فرنچایز ماموریت غیرممکن را ساخته و نویسنده کارهایی است که کروز بازی می‌کند (Edge of Tomorrow و The Mummy). به همین دلیل مک‌کواری احتمالا سری سوم را می‌سازد اما هنوز مشخص نیست او دوباره به تنهایی نویسندگی و کارگردانی این سری را برعهده می‌گیرد یا نه.

بدون شک پارامونت بخاطر استقبال بی‌نظیر مخاطبین و موفقیت انتقادی فال اوت، خواستار ساخت این دنباله است و از مک‌کوای خواسته شده برگردد هرچند با توجه به حرف‌های او، انتظارات از وی به شدت ترسناک خواهد بود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.