ساخت ریبوت Murphy Brown

7 August 2018 - 15:00

شبکه CBS ویدیویی از دورهمی بازیگران برای ساخت ریبوت Murphy Brown (مورفی براون) را منتشر کرد. در این ویدیو بازیگران را می‌بینیم که مشتاقانه دور یک میز جمع شده‌اند و با هیجان به خواندن متن می‌پردازند. این اتفاق در تاریخ ۲۴ ژوئیه (۲ مرداد) انجام گرفته است؛ حدودا دو ماه قبل از تاریخی که برای انتشار آن اعلام شده است، یعنی ۲۷ سپتامبر (۵ مهر). با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه CBS قول ساخت ۱۳ اپیزود از این مجموعه تلویزیونی کمدی را داده است. کندیس برگن (Candice Bergen) که در نسخه اصلی نیز حضور داشت، بار دیگر در سری جدید نقشش را بازنمایی خواهد کرد. دیگر بازیگرانی که از نسخه اصلی در این سری حضور دارند عبارتند از: فیث فورد (Faith Ford)، جو رگالبوتو (Joe Regalbuto) و گرانت شاد (Grant Shaud). همچنین جک مک‌دورمن (Jake McDorman) و نیک دودانی (Nik Dodani) بازیگران جدیدی هستند که به تیم بازیگران گذشته این سریال افزوده شده‌اند.

مجموعه تلویزیونی Murphy Brown (مورفی براون) که توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر ساخته شد و بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۸ از شبکه CBS پخش می‌شد، داستان یک گوینده اخبار به نام مورفی براون (با بازی کندیس برگن) و همکارانش بود.

بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر با همکاری سازنده نسخه اصلی، دایان انگلیش (Diane English)، سری جدید را تولید خواهد کرد. انگلیش در این پروژه به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد یافت. همچنین کندیس برگن یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه خواهد بود.

مجموعه Murphy Brown (مورفی براون) در طول پخش ده ساله خود ۶۲ بار نامزد دریافت جایزه امی، ۱۵ بار نامزد جوایز گلدن‌گلوب، ۳ بار نامزد جایزه انجمن بازیگران فیلم، ۵ بار نامزد جایزه انجمن کارگردانان آمریکا و ۴ بار نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا گردید و در هر یک از این جشن‌های سینمایی جوایز متعدد و گوناگونی را دریافت نمود که ۵ جایزه امی و ۱ جایزه گلدن‌گلوب برای کندیس برگان تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های این مجموعه به حساب می‌آید. از دیگر بازیگران نسخه اصلی Murphy Brown (مورفی براون) می‌توان به پت کورلی (Pat Corley)، چارلز کیمبرو (Charles Kimbrough)، رابرت پاسترولی (Robert Pastorelli)، جان هوستتر (John Hostetter) و لیلی تاملین (Lily Tomlin) اشاره نمود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.