حضور تسا تامپسون و روث نگا در فیلم Passing

7 August 2018 - 18:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و روث نگا (Ruth Negga) نقش‌های اصلی اولین فیلم بازیگر آمریکایی – بریتانیایی یعنی ربکا هال (Rebecca Hall) به نام Passing را ایفا خواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم براساس رمانی کلاسیک به همین نام نوشته‌ی نلا لارسن (Nella Larsen) در سال ۱۹۲۹ ساخته می‌شود که روایت‌گر تجدید دیدار دو دوست دبیرستانی به نام‌های کلارک کندری (Clare Kendry) – با بازی روث نگا – و ایرنه ردفیلد (Irene Redfield) – با بازی تسا تامپسون – است.

خلاصه منتشر شده از این رمان در آمازون به شرح زیر است:

کلارک کندری زنی سفید‌پوست، زیبا و جاه‌طلب است که پس از ازدواجش با یک مرد سفیدپوست نژادپرست، تبار آفریقایی – آمریکایی‌اش را فراموش و هرگونه ارتباط با گذشته‌اش را قطع می‌کند. دوست دوران کودکی‌اش ایرنه ردفیلد است که همزمان با تصمیم جالب و خطرناک کلارک مبنی بر تغییر قیافه جهت کسب منافع شخصی و اجتماعی، به انتخاب خودش در جمع آفریقایی – آمریکایی تباران می‌ماند. پس از رفت‌و‌آمدهای مکرر و دیدار با آفریقایی – آمریکایی تباران در محله Harlem نیویورک، علاقه کلارک به ایرنه تبدیل به اشتیاقی بی‌حد‌و‌حصر به هویت سیاه ایرنه می‌شود؛ هویتی که کلارک آن را ترک کرده است و نمی‌تواند دوباره آن را به دست آورد و مجبور است با تصمیم خود برای سفید‌پوست شدن دست به گریبان شود.

فیلمنامه اقتباسی این فیلم نیز توسط خود هال به نگارش درخواهد آمد. آنجلا رابینسون (Angela Robinson)، تهیه‌کننده اجرایی این پروژه در مورد همکاری‌اش با هال در ساخت فیلم Passing گفت:

ربکا هال یک بازیگر مستعد است که من لذت همراهی با او را قبلا نیز چشیده‌ام. همچنین سال‌ها پیش که رمان نلا لارسن را برای اولین بار خواندم، عاشقش شدم. هنگامی که ربکا از زندگی خانوادگی نلا و اشتیاقش برای تعریف کردن آن برایم گفت، بلافاصله قراردادی را برای کمک کردن به او برای آوردن این داستان باورنکردنی به سینماها، امضا کردم.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.