پایان یافتن سریال Homeland در سال ۲۰۱۹

7 August 2018 - 17:29

داستان کری ماتیسون (Carrie Mathison) تقریبا به پایان رسیده است. دیوید نوینس (David Nevins) رئیس شبکه‌ی شوتایم (Showtime) در خلال نشست مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون فاش کرد که سریال Homeland «میهن» در سال ۲۰۱۹ با فصل هشتم به پایان می‌رسد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، نوینس تأکید کرده که به پایان رسیدن این مجموعه به معنی لغو شدن آن نیست. در عوض او این تصمیم را پایان طبیعی این سریال توصیف کرده است.

نمی‌خواهم واژه‌ی لغو شدن را بشنوم. الکس گانسا (Alex Gansa)، گرداننده‌ی این مجموعه آن را به پایان مناسب خواهد رساند.

چندی پیش گانسا به هالیوود ریپورتر گفته بود که فصل هشتم سریال «میهن» آخرین فصل حضور او در این مجموعه خواهد بود حتا اگر شبکه‌ی شوتایم بخواهد این سریال را ادامه دهد. از سال ۲۰۱۱ که پخش این سریال آغاز شد، کلر دینس (Claire Danes) در قالب کری ماتیسون و مندی پتینکین (Mandy Patinkin) در قالب ساول برنسون (Saul Berenson) در آن حضور داشته‌اند. این سریال خیلی زود و با همان فصل اول زمانی که دینس و همبازی‌اش دیمین لوئیس (Damian Lewis) هر دو برای نقش‌آفرینی‌شان برنده‌ی جایزه‌ی امی شدند، به اوج خود رسید. این سریال در سال ۲۰۱۲ جایزه‌ی بهترین سریال درام را نیز از جوایز امی را کسب کرد.

هالیوود ریپورتر می‌گوید این احتمال وجود دارد که اسپین‌آف این سریال با کاراکترهای متفاوتی ساخته شود. اما ظاهرا فعلا هیچ برنامه‌ای ورای پخش فصل هشتم این سریال در سال ۲۰۱۹ وجود ندارد. فصل هشتم این سریال در ژوئن سال ۲۰۱۹ به روی آنتن خواهد رفت.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.