اطلاعات جدید از روند ساخت سریال Halo

7 August 2018 - 19:00

برای اینکه دهه جاری میلادی برای فیلمبازان پایان خوشی داشته باشد، باید بگوییم که ساخت سریال Halo (هیلو) توسط شبکه شوتایم همچنان در حال توسعه است! در همین راستا، شوتایم چند خبر کلیدی دیگر را در مورد این پروژه در تور مطبوعاتی TCA در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. اما شاید جذاب‌ترین خبر برای طرفداران این بازی ویدیویی این باشد که کاراکتر اصلی این مجموعه، مستر چیف (Master Chief) خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

گری لوین (Gary Levine)، مدیر برنامه‌های شبکه شوتایم، در مصاحبه‌ای با IGN تایید کرد که مستر چیف یکی از کاراکترهای برجسته سریال Halo (هیلو) خواهد بود. با این حال، لوین تصریح کرد که مستر چیف تنها قهرمان این سریال نخواهد بود. از آنجایی که در بازی ویدیویی Halo چهره مستر چیف نامعلوم است، هنگامی که از لوین درباره نشان دادن یا ندادن چهره این کاراکتر در سریال سوال پرسیده شد، عنوان کرد:

این سوالی کلیدی و مهمترین بخش سریال ما و تمام آن چیزی است که می‌خواهیم بگوییم.

او همچنین به خبرنگاران گفت که سریال داستانی جدید خواهد داشت. کایل کیلین (Kyle Killen) شورانر این مجموعه است و روپرت وایت (Rupert Wyatt) نیز چندین اپیزود از فصل اول را کارگردانی خواهد کرد. دیوید نوینز (David Nevins)، مدیرعامل شبکه شوتایم نیز افزود که فیلمنامه کیلین را برای این مجموعه خوانده و او را به سبب خلق مستعدانه جهانی توسعه‌یافته ستایش کرده است. او ابراز امیدواری کرد که این پروژه به جاه‌طلبانه‌ترین پروژه شبکه شوتایم بدل شود.

تولید سریال Halo (هیلو) اواخر سال جاری کلید می‌خورد اما انتظار نمی‌رود تا پیش از سال ۲۰۲۰ به نمایش دربیاید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.