دفاع تمام قد باتیستا از جیمز گان| فیلم‌نامه گان نباشد در نگهبانان ۳ بازی نمی‌کنم

7 August 2018 - 21:33

دیو باتیستا (Dave Bautista) بازیگر نقش درکس در دنیای سینمایی مارول، به دفاع از کارگردان اخراج شده نگهبانان کهکشان ۳، جیمز گان، پرداخته و گفته اگر استودیو فیلم‌نامه جیمز گان را برای این فیلم استفاده نکند، به این سری بر نمی‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

باتیستا در مصاحبه با Short List اظهار داشت:

هیچ کس از توییت او دفاع نمی‌کند اما این کمپین حمایت از مرد خوبی است، من فردای آن روز با کریس پرت صحبت کردم، کریس کمی مذهبی است بنابراین زمان می‌خواست تا دعا کند و درباره این مسئله فکر کند، اما من بیشتر اینطوری بودم: لعنتی! جیمز یکی از مهربان‌ترین و متواضع‌ترین آدم‌هایی است که می‌شناسم. من به جایی رسیدم که اگر مارول از فیلم‌نامه گان استفاده نکند، از آن‌ها خواهم خواست قرارداد من را فسخ کنند و من را حذف کنند یا بازیگر دیگری جای من بگذارند.

باتیستا افزود که حضور در این فیلم بدون گان، خیانت به این کارگردان است.

ماه قبل استودیو والت دیزنی گان را از کارگردانی سری سوم نگهبانان کهکشان بخاطر توییت‌های جنجالی او در گذشته اخراج کرد. برخلاف این، بازیگران اصلی نگهبانان کهکشان مانند باتیستا، کریس پرت، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، وین دیزل (Vin Diesel)، کارن گیلان (Karen Gillan)، پام کلمنتیف (Pom Gillan)، مایکل روکر (Michael Rooker) و شان گان (Sean Gunn) از این کارگردان حمایت کردند و از دیزنی خواستند تا او را به فیلم بازگرداند.

اوایل امسال، جیمز گان گفته بود نگهبانان کهکشان ۳، سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. قرار بود فیلم‌برداری این فرنچایز پاییز امسال در آتلانتا آغاز شود اما الان مشخص نیست برنامه به شکل قبل پیش رود یا خیر. سری سوم نگهیانان سری آخر بوده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.