بتمن در سریال تلوزیونی بت وومن نخواهد بود!

8 August 2018 - 09:00

امروز رئیس شبکه تلویزیونی CW تایید کرد که بتمن در برنامه‌های ابرقهرمانی شبکه؛ بخصوص در تولید سریال بت وومن حضور نخواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

پدوویتز در EW گفت: “هیچ بحثی در رابطه با این سریال وجود ندارد”. بتمن الان هم در “اَرووِرس” حضور دارد، چرا که اولیور کویین در یک نقطه از فصل پایانی به نام او اشاره کرده بود. در مورد بت وومن، اگر سریال همین‌گونه پیش برود، او در گاتهام زندگی می‌کند. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حضور بتمن در سریال نداریم.”

نکته مهم دیگری که نیاز است مورد توجه قرار گیرد این است که شبکه باید قبل از اضافه کردن بتمن به فهرست خود، از شرکت برادران وارنر کسب اجازه کند، این بخشی از همان دلیلی است که توسط آن در می‌یابیم که چرا سریال گاتهام تمرکز خود را بر روی داستان اصل و نسب بروس وین به عنوان یک کودک قرار داده است. در سال ۲۰۰۸، شبکه تلویزیونی CW مجبور شد بخاطر استودیوی مربوطه، برنامه‌های خود را برای سریال دیک گریسون، که “گریسون‌ها” نامیده می‌شد دور بیندازد.

در عین حال، طرفداران می‌توانند خود را برای آغاز “بت وومن” آماده کنند، که در طی آن شاهد حضور رویدادهای مهم سالیانه همچون شخصیت‌هایی از Supergirl، Arrow، The Flash و DC’s Legends of Tomorrow در شهر گاتهام خواهند بود. اسپین آفِ شخصیت بت وومن توسط کرولاین درایز نوشته شده است و توسط گرگ برلنتی نیز تهیه شده است.

رویداد بعدی و مهم شبکه CW قرار است در دسامبر ۲۰۱۸ پخش شود. اگر طرح پروژه سریال “بت وومن” مورد توجه قرار گیرد، این سریال ممکن است در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.