اسکایلر استین به فصل آخر سریال Crazy Ex-Girlfriend می‌پیوندد

8 August 2018 - 09:30

ددلاین به نقل از TCA امروز تایید کرده است که اسکایلر استین (بازیگر نقش گِرِیوز در فیلم Pitch Perfect) به فصل چهارم و پایانی سریال Crzay Ex-Girlfriend که از شبکه CW پخش می‌شود خواهد پیوست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آستین (Skylar Astin) در نقش “گرگ” به ایفای نقش در سریال خواهد پرداخت، عشق سابقی که به کاراکتر ربکا بانچ که توسط ریچل بلوم (Rachel Bloom) ایفا میشود، علاقه‌مند است. البته قبلا سانتینو فونتانا (Santino Fontana) عهده‌دار این نقش بود، به هرحال سریال، ظهور نسخه آستین را به عنوان نسخه “تجدید نظر شده” ی کاراکتری که سه فصل از سریال غایب بوده است، می‌بیند.

همچنین روسای CW خطوط داستانیِ فصل جدید را در تیزری منتشر کرده‌اند که شامل بازگشت پاتون اسوالت به عنوان کستلمن-کسی که آهنگ میخواند- و همچنین حضور “Cell block Tango” از شیکاگو در فصل پیش رو است.

“Crazy Ex-Girlfriend” سریالی کمدی که تا به حال برنده‌ی جوایزی همچون امی اوارد و گلدن گلوب شده است، داستان ربکا بانچ (بلوم) را دنبال می‌کند، یک زن موفق و باانگیزه که ظاهرا همه چیز دارد- یک آپارتمان در منهتن و شراکت در یک شرکت حقوقی معتبر- اما او احساس می‌کند که چیزی در زندگی‌اش کم است. پس از شانس تجربه‌ی یک عشق رمانتیک سابق، ربکا بدون هیچ فکر قبلی، تصمیم می‌گیرد تا زندگی‌اش در نیویورک را رها کند و به وست کاوینا در کالیفرنیا، حومه شهر لس آنجلس، نقل مکان کند. او امیدوار است بتواند در آنجا خانه و زندگی‌ای فوق العاده بر مبنای جستجوی عشق، ماجراجویی، و شادی واقعی، بنا کند.

فصل چهارم Crazy Ex-Girlfriend در تاریخ ۱۲ اکتبر به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.