بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری برای سریال Star Wars

8 August 2018 - 10:43

بازیگر و کارگردان، جان فاورو (Jon Favreau) در حال حاضر سخت مشغول کار در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی سریال تلویزیونی لایو-اکشن Star Wars «جنگ ستارگان» برای کمپانی لوکاس‌فیلم و سرویس پخش جدید کمپانی دیزنی است. اکنون مقاله‌ای در نیویورک تایمز فاش کرده که ده قسمت فصل اول سریال «جنگ ستارگان» بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری خواهد داشت که این یعنی بودجه‌ی هر قسمت آن ۱۰ میلیون دلار است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با توجه به این‌که سریال Star Trek: Discovery محصول شبکه‌ی سی‌بی‌اس (CBS) یکی از گران‌ترین مجموعه‌های تاریخ تلویزیون بود و هر قسمت آن بودجه‌ای بین ۸ تا ۸.۵ میلیون دلار داشت، آشکار است که کمپانی دیزنی روی مجموعه‌ی فاورو و سرویس پخش خود بسیار سرمایه‌گذاری کرده است.

فاورو:

«جنگ ستارگان» جهان بزرگی دارد و سرویس پخش دیزنی این قابلیت فوق‌العاده برای روایت داستان‌هایی که چندین فصل به طول می‌انجامند را دارد.

فاورو پیش از این به Nerdist گفته بود که وقایع این سریال هفت سال پیش از نبرد اندور (The Battle of Endor) در فیلم Return of the Jedi «بازگشت جدای» به وقوع می‌پیوندد. او همچنین گفته که این مجموعه شامل کاراکترهای جدیدی خواهد بود و در آن از تکنولوژی‌های سی‌جی‌آی (CGI) و موشن کپچر (Motion Capture) به همان سیاق فیلم‌های The Jungle Book «کتاب جنگل» و The Lion King «شیرشاه» استفاده خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.