گل گدوت در حال مذاکره برای بازی در سریال جدیدی است

8 August 2018 - 12:30

طبق خبر منتشر شده از سوی ددلاین، گل گدوت (Gal Gadot) وارد مذاکره برای بازی در نقش هدی لامار در سریال محدود شبکه شوتایم درباره بازیگر و مخترع مشهوری شده است. گدوت تهیه‌کننده اجرایی این سریال به همراه سارا تریم (Sarah Treem)، وارن لیتل‌فیلد (Warren Littlefield) و یارون وارانسو (Yaron Varanso) و Endeavor Entertainment است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات صورت گرفته، تریم در حال مذاکره برای نوشتن سریال براساس ایده‌ای است که با گدوت به اشتراک گذاشته است. ستاره‌ی زن شگفت‌انگیز به دنبال پروژه‌ای درباره لامار بوده و این جرقه‌ای در ذهن تریم زده است.

لامار استرالیایی، بازیگر زن محبوب دهه ۴۰ است که در فیلم‌هایی همچون Algiers, Boom Town, I Take This Woman, Comrade X, Come Live with Me و Samson and Delilah ظاهر شده است. هرچند او بخاطر خلاق بودن و نوآوری‌هایش نیز مشهور است. در طول جنگ جهانی دوم، او به ساخت سیستم مخابرات طیف گسترده و پرش فرکانسی کمک کرد. امروزه، این تکنولوژی در بلوتوث و وای‌فای استفاده می‌گردد.

گدوت پروژه‌های زیادی در مرحله پیش تولید دارد که از این میان می‌توان به Red Notice دواین جانسون اشاره کرد اما او را به زودی در فیلم Wonder Woman 1984 به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) و بازی کریس پاین (Chris Pine) می‌بینیم که قرار است اول نوامبر ۲۰۱۹ اکران گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.