اکران فیلم جدید جانی دپ به تعویق افتاد

8 August 2018 - 12:34

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، تریلر جنایی جانی دپ، City of Lies (شهر دروغ‌ها)، اکران سینمایی نمی‌شود. دپ در این فیلم در نقش پلیس بدنامی به اسم راسل پول ظاهر می‌شود که درگیر پرونده حل نشده‌ای است: قتل‌های توپاک شکور و بیگ بدنامِ متجاوز. برد فرمن (Brad Furman) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از کریستین کانترراس (Christian Contreras) براساس کتابی از رندال سالیوان (Randall Sullivan) کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

قرار بود فیلم شهر دروغ‌ها هفتم سپتامبر اکران شود اما استودیوی Global Road، اکران آن را به تعویق انداخت. در حال حاضر هیچ تاریخ اکران جدیدی اعلام نشده است.

هیچ دلیل رسمی برای این تعویق اعلام نشده هرچند دیدگاه بد مردم نسبت به دپ برای فیلم مشکل‌ساز شده است. این بازیگر اخیرا موضوع مطالب منتشر شده توسط رالینگ استون بوده است و یکی از عوامل فیلم شهر دورغ‌ها نیز ادعا کرده دپ دوبار با مشت به صورتش کوبیده و وقتی می‌خواسته این موضوع را پیگیری کند او را اخراج کرده‌اند.

با فرض اینکه این فیلم بی‌تکلیف بماند، دپ در اسپین‌آف Fantastic Beasts: the Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد) ایفای نقش می‌کند. ماه گذشته دپ در پنل کامیک‌کان سن‌دیگو با لباس گریندل‌والد ظاهر شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.