The Mist عنوان فصل ششم American Horror Story

3 September 2016 - 09:00

بعد ازهفته‌ها مخفی‌کاری در مورد عنوان و فضای رازآلود فصل پیش روی American Horror Story، احتمال دارد عنوان آن لو رفته‌باشد. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. سریال ترسناک و با سابقه شبکه FX، ساخته برد فالچوک (Brad Falchuk) و رایان مورفی (Ryan Murphy) مدت زیادی است که با پخش تیزرهای تبلیغتای مرموز و مبهم مختلف، طرفداران سریال را در خلا قرارداده است. محتوای تبلیغاتی پخش‌شده، خود تا کنون جذاب و البته ترسناک بوده‌است. با پوشش تمام موضوعات، از فوبیای عنکبوت تا ترکیب اعضای بدن و کودکان ترسناک حاضر در مرزعه ذرت! خود تیزرهای تبلیغاتی توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند به طوری که با سرعت و تعداد پخش این تیزرها باعث تعجب است که کسی تاکنون آنها را به هم نچسبانده و به عنوان تریلر نیمه منسجم اختصاصی فصل ششم منتشر نکرده‌است.

با این وجود به نظر می‌رسد تمام مخفی‌کاری عوامل سریال، قبل از پخش پیش از موعد آن در دو هفته آینده، توسط دو وبسایت از بین رفته‌است. این دو وبسایت فصل ششم سریال را با عنوان American Horror Story: The Mist «داستان ترسناک آمریکایی: مه» در لیست پخش خود قرار دادند. اگر این موضوع صحت داشته‌باشد، تمام تلاش‌ها برای مخفی نگه‌داشتن عنوان و فضای سریال بی ثمر بوده‌است.

به هر حال هر دو لیست توسط وبسیات‌های Rotten Tomatoes و TVGuide منتشر شده‌است که هر دو، عنوان «مه» برای فصل ششم سریال را تایید کرده‌اند. معمولا این موضوع می‌توانست صحت نداشته‌باشد (باید منتظر بود و دید که این عنوان توسط FX تایید می‌شود یا نه)، ولی اگر کمی به عقب برگردیم و نگاهی به تیزرهای پرشمار منتشر شده برای این فصل داشته باشیم، تیزری را می‌بینیم که در آن ریل راه‌آهن در فضایی مه‌آلود به رنگ کهربایی وجود دارد که به مرور در حضور مه ناپدید می‌شوند و در همان حین موجودی ترسناک و نفرین شده به سمت دوربین می‌آید (عکس پست).

عنوان «مه» نیز عنوان جالبی است. این نام را قبلا در رمانی از استفن کینگ (Stephen King)، فیلمی اقتباسی از این رمان و سریال جدید شبکه Spike دیده‌ایم. با چنین انباشت محصولات و مشهوریت این عنوان، عجیب است که مورفی و FX به دنبال این عنوان رفته‌اند. از طرفی با پخش فصل به فصل این سریال در طول سال‌های متمادی، همواره شاهد این بودیم که عنوان داستان هرفصل، به نوعی با داستان فیلم‌های ترسناک گذشته در ارتباط بوده‌است. حال بعید هم نیست که بار دیگر این سریال عنوان مشهور و فضای آن را از یک فرنچایز دیگر وام گرفته و برای خودش استفاده کند.

به هر حال اگر عنوان فصل ششم «مه» هم باشد، هنوز بسیاری از مسائل به صورت مخفی باقی می‌ماند. اولا عنوان خودش عمداً مبهم انتخاب شده است، دوما تیزرهای تبلیغاتی منتشر شده با وجود ترسناک بودن هیچ چیزی را در رابطه با خط داستانی سریال و بازیگران آن روشن نمی‌کنند، اینکه سارا پالسن (Sarah Paulson)، آنجلا باست (Angela Bassett)، اون پیترز (Evan Peters) و لیدی گاگا (Lady Gaga) چه نقشی در سناریوی آن دارند، حال سناریو هر چه که می‌خواهد باشد.

فصل ششم American Horror Story در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) از شبکه FX پخش خواهد شد.

منبع: Screennrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.