روبی رُز، بت وومنِ شبکه تلویزیونی CW خواهد بود!

8 August 2018 - 23:56

شبکه CW بت‌وومن خود را پیدا کرد! روبی رز (Ruby Rose) که در سریال Orange is the New Black، John Wich: Chapter 2 (جان ویک۲) و The Meg (مگ) نقش آفرینی کرده است، این‌بار در نقش ابرقهرمان گاتهام ظاهر خواهد شد. رز ابتدا در رویدادهای سالیانه‌ی ابرقهرمانیِ دی سی (DC superhero) ظاهر خواهد شد، او همچنین در سریال بت‌وومن که هم اکنون توسط گرگ برلنتی در حال تهیه و تولید است، نیز حضور به عمل خواهد آورد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بت‌وومنِ CW، که کرولاین درایز آن را برپایه شخصیتهای DC نگاشته است، مسلح به شور و شوقی خاص برای دستیابی به عدالت اجتماعی و میل و جرئتی آتشین برای بیان ذهنیات خویش است، کیت کین (Rose) که به عنوان بت‌وومن بر فراز خیابان‌های گاتهام اوج می‌گیرد، یک همجنس‌گرا و جنگجوی خیابانی آموزش دیده است که آماده است تا آتش طغیان جناییِ شهر شکست خورده گاتهام را خاموش کند و با آن به مبارزه بپردازد. اما صبر کنید! هنوز او را یک قهرمان صدا نکنید! در شهری که امیدی به یک ناجی ندارد، کیت قبل از پذیرفتن این که مردم بخواهند او را نماد امید گاتهام بنامند، ابتدا باید بر شیاطین و اهریمن‌های درون خود فائق آید.

رز، یک همجنس‌گرای دارای جنسیت سیال و فعالِ انجمن LBGTQ، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازیگریِ فیلم کوتاه Break Free را برعهده داشته است. او برای حمایت و فعالیت‌های خود در زمینه جنسیت سیال، جایزه Stephen F. Kolzak را در مراسم جوایز رسانه‌ای GLAAD سال ۲۰۱۶ دریافت کرد. رز به دلیل نقش آفرینی قبلی خود در Orange is the New Black -یکی از سریال های پرطرفدار نتفلیکس- شناخته می‌شود. او همچنین بخاطر مشت و لگد زدن‌های آبدارش در فیلمهای اکشنی مثل: Xxx: Return of Xander Cage (سه ایکس: بازگشت ژاندار کیج)، John Wick: Chapter2 (جان ویک۲) و فیلم The Meg (مگ) که در آینده‌ای نزدیک پخش خواهد شد، معرف حضور بینندگان سینما و تلویزیون است.

سریال بت‌وومن توسط برلنتی و با همکاری برادران وارنر تلویزیونی تهیه و تولید شده است. درایز در کنار برلنتی و سارا شکتر جزو تهیه کنندگان اجرایی این سریال خواهد بود. جف جانز، رئیس سابق DC Entertainment هم از طریق بنر Mad Ghost Productions جدیدش، شروع به تهیه اجرایی این سریال کرده است.

بت‌وومن، شخصیت مستعار کیت کین، یکی از چندین نگهبانِ به گوش و هوشیاری است که از گاتهام مراقبت می‌کنند. کاراکتر بت‌وومن اولین بار در سال ۱۹۵۶ در کامیک‌های کارآگاهی معرفی شد، و دیگر بار در کامیک‌های DC به عنوان یک لزبین یهودی مورد بازطراحی قرار گرفت.

کین یک وارث ثروتمند است که از بتمن الهام گرفته است و انتخاب کرده است که همیشه ثروت و منبابع و امکانتش را برای مبارزه با جرم و جنایت مثل یک نگهبان مبارز نقاب دار در اختیار کمپین شهر گاتهام قرار دهد. Arrow و The Flash هردو به این موضوع که شهر گاتهام در اَرروِس وجود دارد اشاره کرده اند، مانند زمانی‌که اولیور کویین نام بروس وین را در این فصل از Arrow برد.

رویداد مهم بعدی CW در دسامبر ۲۰۱۸ روی آنتن می‌رود. اگر پروژه بت وومن برداشته شود، احتمالا سریال در سال ۲۰۱۹ روی آنتن خواهد رفت.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.