بروس درن و برایان کاکس در کمدی رمانتیک Remember Me

8 August 2018 - 20:18

مطابق با گزارش ورایتی (Variety)، بروس درن (Bruce Dern)، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار و برایان کاکس (Brian Cox) بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی امی در فیلم کمدی رمانتیک Remember Me «مرا به خاطر بسپار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مارتین روسِتی (Martin Rosete) بازی خواهند کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

درن به ورایتی گفته:

فیلم «مرا به خاطر بسپار» بدون شک منحصربه‌فردترین داستان عاشقانه‌ای است که تاکنون بر پرده‌ی سینما نقش بسته است.

این فیلم بر کلاود (Claude)، بیوه‌مردِ هفتاد ساله و منتقد تئاتر سابقی (درن) تمرکز دارد که پی می‌برد عشق زندگی‌اش، لیلیان (Lilian) با بازی کارولین سیل‌هول (Caroline Silhol) در خانه‌ی سالمندان است و به‌تنهایی با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. کلاود با کمک بهترین دوست‌اش، شین (Shane) با بازی کاکس با تظاهر به بیماری آلزایمر وارد خانه‌ی سالمندان می‌شود تا در کنار عشق خود باشد.

روستی درباره‌ی برقراری تعادل در لحن فیلم با توجه به موضوع آن صحبت کرده است:

ما این داستان را با رنگ‌های درخشان و اتمسفری آرام روایت خواهیم کرد. با وجود پرداختن به بیماری آلزایمر قصد ما ساختن فیلمی کمدی رمانتیک است. تمام تیم ما به کل مسائلی که به این بیماری مربوط است توجه خواهند کرد تا احترامی که شایسته‌ی افراد مبتلا به آن است حفظ شود.

روستی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از رافا روسو (Rafa Russo) کارگردانی خواهد کرد. فیلمبرداری «مرا به خاطر بسپار» از ۲۴ اوت در اسپانیا، فرانسه و لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.