سث راگن به دنبال بازسازی برنامه American Gladiators

9 August 2018 - 13:54

به گزارش ددلاین، سث راگن (Seth Rogen) به دنبال بازسازی برنامه American Gladiators است. راگن و یار دیرینه‌اش ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) انتظار دارند تا به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی، این اثر را کلید بزنند. همچنین جو فرارو، تهیه‌کننده سریال‌های اورجینال هم در ساخت این برنامه همکاری خواهد داشت. در حال حاضر حق توزیع سریال (برنامه) توسط MGM TV خریداری شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فرضیه‌ی ساخت برنامه American Gladitor از این قرار بود که جنگجویانی عادی را وارد یک مسابقه و رقابت مستقیم با ورزشکارانی معروف در یک سری چالشهای فیزیکی و همینطور آنهایی که یک دوره گذر مانع سخت را گذرانده‌اند می‌کرد. این رقابت تا هفت فصل در سندیکا (syndication) در بین سالهای ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ ادامه داشت، و چنان محبوبیتی بین مردم پیدا کرد که دیگر برنامه‌های تلویزیونی شروع به تقلید از فرم منحصر به فرد آن کردند. اخباری این چنینی باعث اقدام و تلاشی دوباره برای برگرداندن دوباره این برنامه به تلویزیون شده است. اولین اقدام در سال ۲۰۰۸ با میزبانی برنامه توسط هالک هوگن (Hulk Hogan) و لیلا علی (Laila Ali) صورت گرفت، و نهایتا نیز این برنامه برای دو فصل از شبکه NBC پخش شد.

روگن و گلدبرگ اخیرا تهیه‌کنندگی پروژه‌های زیادی را باهم داشته‌اند. پروژه‌هایی همچون: سریال Preacher که از شبکه AMC پخش می‌شود، فیلم کمدی Blockers (بازدارندگان) و The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) که زندگینامه تامی وایزو (Tommy Wiseau) را به تصویر می‌کشد.
آخرین سریال آنها The Boys نیز در مراحل پیش تولید قرار داد. انتظار می‌رود این سریال که یک درام ابرقهرمانی/CIA است، در سال ۲۰۱۹ روی Amazonsomtime ارائه و منتشر شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.