ساموئل ال جکسون و کوبی اسمولدرز به مرد عنکبوتی پیوستند

8 August 2018 - 21:17

طبق گزارش Vulture، بازیگران با سابقه دنیای سینمایی مارول، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و کوبی اسمولدرز (Cobie Smulders) برای ماجراجویی بعدی فرنچایز مرد عنکبوتی به تام هالند پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو بازیگر بیش از یک دهه است که در فرنچایزها بازی می‌کنند. جکسون اولین بار در نقش مدیر شیلد، نیک فری، در فیلم مرد آهنی در سال ۲۰۰۸ دیده شد‌ و اسمولدرز در کراس‌اور دنیای مارول، The Avengers، در نقش ماریا هیل، زن دست راست فری ظاهر شد. این دو بازیگر در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) با هم بازی کردند که هر دو با یک اشاره انگشت تانوس همراه با پیتر پارکر/مرد عنکبوتی ناپدید شدند.

کوین فایگی، مدیر استودیو مارول، قبلا گفته بود دنباله ۲۰۱۹ این فیلم، پیتر پارکر را از نیویورک خارج می‌کند تا به اروپا گردی در لندن برود که دنیای بعد از جنگ بی‌نهایت و سری چهارم انتقام‌جویان را منعکس می‌کند.

هالند قبلا گفته بود سومین سری در دست ساخت است‌. این دنباله پیتر پارکر با بازی تام هالند را نشان می‌دهد که شاگرد سال آخر دبیرستان در مدرسه علوم و تکنولوژی Midtown بعد از وقایع جنگ بی‌نهایت و دنباله آن است.

فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را جان واتس (Jon Watts) کارگردانی می‌کند و کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) می‌نویسند که همگی در این سری حضور خواهند داشت. این فیلم پنجم ژوئیه ۲۰۱۹ اکران می‌شود. شخصیت فری نقش اصلی فیلم جدید کاپیتان مارول است که جکسون را در حالی که جوان‌تر شده را نشان می‌دهد و هشتم مارس ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود. اسمولدرز در نقش هیل نیز فقط در مرد عنکبوتی ظاهر می‌شود و مشخص نیست در دنباله مستقیم جنگ بی‌نهایت بازی می‌کند یا نه.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.