فیلم Supergirl توسط کمپانی برادران وارنر در دست ساخت است

9 August 2018 - 09:00

درحالی‌که بیشتر طرفداران منتظر ساخت دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) هستند، گویا کمپانی برادران وارنر رسما مشغول توسعه فیلم Supergirl (سوپرگرل) است. بنابرگزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، اورن ایزیل (Oren Uziel) نویسنده فیلم‌های The Cloverfield Paradox (پارادوکس کلاورفیلد) و ۲۲Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۲) مشغول کار بر روی فیلمنامه این فیلم است. با این همه جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است و حتی تهیه‌کننده آن نیز مشخص نیست اما کمپانی برادران وارنر و DC به اندازه کافی برای آوردن کاراکتر Supergirl بر روی پرده‌های سینما مشتاق هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

Deadline (ددلاین) همچنین خاطرنشان ساخت که کمپانی برادران وارنر و DC تصمیم دارند تا این فیلم را در قالبی جدید و متفاوت بسازند. پس از نومیدی از فیلم Justice League (لیگ عدالت) و شکست مفتضحانه فیلم‌های Batman v Superman (بتمن در برابر سوپرمن) و Suicide Squad (جوخه انتحار) در دید و نظر منتقدان، کمپانی برادران وارنر تصمیم به تغییر مسیر و انتخاب راهی جدید گرفت.

مسیر جدید که به رهبری رئیس جدید بخش فیلمسازی DC یعنی والتر هامادا (Walter Hamada) استارت خورد، پروژه‌های Shazam (شزم)، Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) و The Joker (جوکر) با بازی خواکین فونیکس (Joaquin Phoenix) را در دستور کار خود قرار داد. این پروژه‌ها را به پروژه‌های قبلی DC همچون Aquaman (آکوامن)، سریال The Flash (فلش) و Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) اضافه کنید.

با همه اینها، طرفداران به شدت منتظر دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) بودند؛ اولین فیلم سوپرمن که فروش آن چیزی نبود که کمپانی برادران وارنر انتظارش را داشت. زمزمه‌هایی نیز از احتمال کارگردانی Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) توسط متیو وان (Matthew Vaughn) وجود داشت اما اخبار منتشر شده در مورد فیلم Supergirl (سوپرگرل) می‌تواند به این معنا باشد که ساخت این پروژه برای کمپانی برادران وارنر اولویت بیشتری دارد.

در دنیای کامیک، Supergirl دختر عموی کال- ال ملقب به سوپرمن و یکی دیگر از بازماندگان سیاره کریپتون در کنار سوپرمن و پاورگرل (Power Girl) است و قدرت‌های تقریبا مشابه‌ای نیز دارند.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.