فیلم Black Stallions احتمالا به نتفلیکس خواهد آمد

9 August 2018 - 10:00

به گزارش خبرگزاری «ددلاین»، شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix) به احتمال زیاد حق پخش فیلم Black Stallions «اسب‌های سیاه» را خریداری خواهد کرد. کمپانی‌های زیادی درصدد به دست آوردن امتیاز این فیلم هستند. با توجه به اینکه هنوز هیچ تصمیمی قطعی نشده، اما به نظر می‌رسد نفلیکس پیروز میدان باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم درباره دو برادر اسب‌سوار با هنرنمایی «دان چیدل» (Don Cheadle) و «لیل رل هاوری» (Lil Rel Howery) است. «کوین هارت» (Kevin Hart) هم قرار است در نقش مکمل حضور داشته باشد. فیلم‌نامه‌ی اسب‌های سیاه توسط «جی لانجینو» (Jay Longino) نوشته شده که فیلم Uncle Drew «عمو درو» را در کارنامه دارد.

نتفلیکس اخیرا به دنبال ساخت فیلم‌های اوریجینال بیشتری است و پروژه‌هایی نظیر Mowgli «موگلی» و Animal Farm «قلعه حیوانات» به کارگردانی «اندی سرکیس» (Andy Serkis)؛ Murder Mystery «رمز و راز قتل» با حضور «جنیفر انیستون» (Jennifer Aniston) و «آدام سندلر» (Adam Sandler)؛ و همچنین سریالی با هنرنمایی بازیگران نام‌داری از جمله «اما استون» (Emma Stone) و «جونا هیل» (Jonah Hill) به نام Maniac «دیوانه» را در پیش‌رو دارد.

کوین هارت همچنین به عنوان تهیه‌کننده در کنار «جان چنگ» (John Cheng) حضور دارد. لیل رل هاوری قرار است در پروژه‌ی دیگر نتفلیکس، با نام Bird Box «جعبه پرنده» به ایفای نقش بپردازد. دان چیدل هم فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» و سریال Black Monday «دوشنبه سیاه» را برای سال ۲۰۱۹ در برنامه دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.