ایو گلدبرگ به سریال Snowpiercer اضافه شد

9 August 2018 - 11:00

به گزارش «ددلاین»، «ایو گلدبرگ» (Iddo Goldberg) که سریال‌های  Salem «سیلم»، Peaky Blinders «پیکی بلایندرز» و Tut «تات» را در کارنامه دارد، به بازیگران سریال Snowpiercer «برف‌شکن» از شبکه‌ی «تی‌ان‌تی» (TNT) اضافه شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال قرار است براساس رمان گرافیکی «Le Transperceneige» به قلم «ژاک لاب» (Jacques Lob)، و همچنین فیلم برف‌شکن که توسط «بونگ جون هو» (Bong Joon ho) کارگردانی و در سال ۲۰۱۳ اکران شد، ساخته شود. داستان در دنیایی روایت می‌شود که به زمین بایر یخ‌زده‌ای تبدیل شده و تنها نجات‌یافتگان بشریت در یک قطار جمع شده‌اند و بدون توقف در سراسر جهان در حال حرکت هستند.

گلدبرگ قرار است نقش «بنت» را بازی کند؛ یکی از مهندسانی که در طراحی قطار دست داشته و همچنین رازهایی درباره‌ی قطار را در سینه مخفی کرده است. گلدبرگ در کنار بازیگران دیگری از جمله «داوید دیگز» (Daveed Diggs)، «جنیفر کانلی» (Jennifer Connelly)، «میکی سامنر» (Mickey Sumner)، «سوزان پارک» (Susan Park)، «بنجامین هیگ» (Benjamin Haigh)، «ساشا فرولوا» (Sasha Frolova)، «کتی مک‌گینس» (Katie McGuinness)، «الیسون رایت» (Alison Wright) و «انالیس باسو» (Annalise Basso) هنرنمایی خواهد کرد.

قسمت آزمایشی سریال برف‌شکن، توسط «اسکات دریکسون» (Scott Derrickson) که فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» را ساخته، کارگردانی شده است. البته او برای فیلم‌برداری برخی از بخش‌های سریال بازنگشته و اختلافاتی با استودیو پیدا کرده. او همچنین در توئیتر خود گفته فیلم‌نامه‌ی اولیه که توسط «جاش فریدمن» (Josh Friedman) نوشته شده بسیار عالی است و علاقه‌ای به ریشوت دوباره‌ی قسمت آزمایشی ندارد. او همچنین گفته که با نظرات شورانر جدید سریال یعنی «گریم میسون» (Graeme Mason)، مخالف است. گریم میسون، بعد از جدایی فریدمن بر سر اختلافاتی با استودیو، به این پروژه اضافه شد.

شبکه تی‌ان‌تی هنوز تاریخ انتشار سریال برف‌شکن را اعلام نکرده، اما احتمال می رود که در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ شاهد پخش این سریال باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.