اپل در حال توسعه‌ی یک سریال بر اساس رمان پاچینکو از مین جین لی است

9 August 2018 - 19:58

بنا به گزارشی که حاکی از یک جنگ رقابتی میان شبکه‌های گوناگون است، Hollywood Reporter تایید کرده است که اپل (Apple) حقوق اثر پاچینکو (Pachinko) از مین جین لی (Min Jin Lee) را برده است. اپل در حال حاضر روی یک سریال بین‌المللی تلویزیونی که بر اساس بهترین و پرفروش ترین رمان مین جین لی است، کار می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پاچینکو تاریخچه‌ای از آرزو‌ها و رویا‌های چهار خانواده‌ی کره‌ای است. این رمان یک تاریخ گسترده را توصیف می‌کند. این کتاب نظر منتقدان را به خود جلب نمود و به عنوان یکی از ۱۰ کتاب برتر سال ۲۰۱۷ نیویورک تایمز (New York Times) نام‌گذاری شد.

استودیی که برای شرکت اپل سریال‌های بین المللی تلویزیونی می‌سازد، Media Res است که مایکل النبرگ (Michael Ellenberg) تهیه کننده‌ی آن است. در سریالی که اپل به توسعه آن پرداخته بازیگرانی مانند ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) می‌درخشند. اصل داستان پاچینکو توسط سو هاگ (Soo Hugh) که به خلق آثاری مانند The Terror «ترور» و The Whispers معروف است، نوشته شده است. گویا وی تهیه کننده‌ی اجرایی این سریال نیز خواهد بود.

مین جین لی به otulet گفت:

تاریخ تمامی اراده‌ها، تصمیمات و تخیلات انسان را در خودش ثبت کرده است، من نمی‌توانم یک تیم قوی‌تر از مردان و زنان اپل، William Morris Entertainment، Media Res و شونررانر های فوق‌العاده برای تبدیل یک رمان تاریخی به یک سریال جهانی تصور کنم. وی افزود من به ایمان آنان احترام می‎‌گذارم و از قدرت آنها لذت می‌برم و به چشم انداز جدیدی که در تاریخ ایجاد می‎‌کنند اطمینان دارم.

گفته می‌شود سریال پاچینکو دارای بودجه‌ای عظیم و اختصاص یافته به خود مانند The Crown از نتفلیکس است. انتظار می‌رود این نمایش به سه زبان کره‌ای، ژاپنی و انگلیسی ترجمه شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.