تاریخ پخش و تغییرات اسکار سال ۲۰۲۰ اعلام شد

9 August 2018 - 14:15

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر محرک اعلام کرده که نود و دومین مراسم اسکار ۹ فوریه ۲۰۲۰ (۲۰ بهمن ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. این حرکت بزرگی در تاریخ پخش اسکار ۲۰۲۰ است در حالی که نود و یکمین مراسم آن برای ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده و نامزدهای آن ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) اعلام می‌گردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آن‌ها همچنین اعلام کردند که بخش جدیدی به نام فیلم محبوب تماشاگران در نظر گرفته شده و در حال برنامه‌ریزی برای دسترسی جهانی بیشتر و پخش تلویزیونی ۳ ساعته هستند. این برنامه معمولا ۴ ساعت طول می‌کشد که سری آخر آن ۳ ساعت و ۵۳ دقیقه بود.

شب گذشته، جان بیلی (John Bailey) مجددا توسط هیئت مدیره سازمان بعنوان مدیر آکادمی انتخاب شد. دیگر سمت‌ها نیز اسم‌های بزرگی از صنعت فیلم‌سازی هستند مانند لری کارازوسکی (Larry Karaszewaki) فیلم‌نامه نویس:

لویز برول (Lois Burwell)، نائب رئیس اول (کمیته جوایز و رویدادها)
سید گانیس (Sid Ganis)، نائب رئیس (کمیته موزه)
لری کارازوسکی، نائب رئیس (کمیته حفاظت و تاریخ)
نانسی آتلی (Nancy Utley)، نائب رئیس (کمیته آموزش و توسعه)
جیم جیانوپولوس (Jim Gianopulos)، مسئول صندوق (کمیته مالی)
دیوید رابین (David Robin)، منشی (کمیته عضویت و اجرا)

بیلی دومین سال مدیریت‌اش و پانزدهمین سال مسئولیت اجرای بخش نورپردازی و فیلم‌برداری را تجربه می‌کند. برول، جیانوپولوس، روبین و آتلی دوباره برای پست‌هایشان انتخاب شده‌اند. گانیس که امسال به هئیت مدیره پیوسته، مدیر آکادمی در سال‌های ۲۰۰۹-۲۰۰۵ بوده است. این اولین حضور کارازوسکی است.

بیلی اولین فیلم‌برداری است که مدیر آکادمی شده است. اعضای هئیت مدیره آکادمی می‌توانند تا سه سال در سه بخش کار اجرایی کنند، در حالی که متصدیان یک سال و حداکثر چهار سال کار اجرایی در هر بخش امکان‌پذیر است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.