ادریس البا فیلم The Hunchback of Notre Dame را برای نتفلیکس می‌سازد

9 August 2018 - 14:19

ادریس البا (Idris Elba) بازیگر برنده گلدن گلوب، در مصاحبه جدیدش گفته دوست دارد نقش بزرگی در ساخت داستان کلاسیک The Hunchback of Notre Dame داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

البا به Empire گفت:

این فیلم در حال حاضر در ذهن من زنده است. من خوش شانسم که این داستان کلاسیک را بازگویی می‌کنم. و حالا همه چیز به اجرای آن بستگی دارد.

البا افزود که فیلم نتفلیکس سخت‌ترین پروژه‌ای است که تاکنون کار کرده اما هنوز برای این چالش آماده است.

من قطعا از پس بیشتر از این هم بر می‌آیم.

فیلم The Hunchback of Notre Dame را مایکل میتنیک (Michael Mitnick) نوشته که اقتباسی از رمان گاتیک/ رومانیتک فرانسوی ویکتور هوگو است که در سال ۱۸۳۱ منتشر شد. داستان اصلی سال ۱۴۸۲ را نشان می‌دهد و داستان کواسیمودو، آدم قوز پشتی که عاشق اسمرالدا کولی می‌شود، است.

فیلم The Hunchback of Notre Dame دومین تجربه کارگردانی البا است و او در این فیلم بازی نیز می‌کند. البا این فیلم را برای Green Door می‌سازد و موسیقی اورجینالی برای آن ساخته می‌شود. فرد برگر (Fred Berger) و برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) این فیلم را برای Automatik می‌سازند.

البا امسال درام Yardie را کارگردانی کرد. او همچنین کمدی Turn Up Charlie را ساخت که سریال سفارشی نتفلیکس بود و در آن بازی کرد و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.