بسیاری از بازیگران فصل سوم سریال American Horror Story: Coven به فصل جدید مجموعه Apocalypse باز خواهند گشت

9 August 2018 - 22:30

ریان مورفی (Ryan Murphy) در صفحه شخصی توییتر خود اخباری را مبنی بر بازگشت تعداد زیادی از بازیگران فصل گذشته American Horror Story: Coven به فصل جدید این سریال (Apocalypse) منتشر کرد. تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، لیلی ریب (Lily Rabe)، گِیبوری سیدیب (Gabourey Sidibe)، فرنسس کانرای (Frances Conray) و ستاره افسانه‌ای راک استیوی نیکس (Stevie Nicks)؛ از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال، شاهد حضور دوباره آن‌ها خواهیم بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نیکس، فارمیگا، ریب، سیدیب و کانرای انتظار دارند تا نقش آنها نسبت به فصل پیش (Coven)، پررنگ تر شود. اخیرا به نقل از TCA سارا پولسِن (Sarah Paulson) نیز از حضور جسیکا لنگه (Jessica Lange) به عنوان Constance Langdon در فصل هشتم سریال (Apocalypse) خبر داده است.

چندی پیش مورفی، خالق این سریال، این خبر را تایید کرد که فصل جدید این مجموعه کراس‌اوری بین فصل اول Murder House (خانه قتل) و فصل سوم Coven (محفل) خواهد بود. دو فصل مختلف با دو پایان بسیار متفاوت؛ “خانه قتل” ای که با رسیدن و ورود قریب‌الوقوع دجال (Antichrist) پایان یافته است و “محفل” ای که با باز کردن و تاسیس یک مدرسه جادوگری بصورت عمومی پایان می‌یابد. حال باید ببینیم چگونه این دو فصل با یکدیگر تلفیق خواهند شد و چه داستانی را روایت خواهند کرد.

قبلا این مژده داده شده بود که بیشتر بازیگرانی که در سریال حضور ندارند در فصل هشتم دوباره باز خواهند گشت، از این لیست می‌توان: پولسن، کتی بیتس (Kathy Bates)، ایوان پیترز (Evan Peters)، ادینا پورتر (Adina Porter)، چینی جکسون (Cheyenne Jackson)، بیلی ایچنر (Billy Eichner)، لزلی گراسمن (Leslie Grossman) و بیلی لورد (Billie Lourd) و همچنین تازه واردهایی مثل ژوان کالینز (Joan Collins) و کدی فرن (Kody Fern)، را نام برد. به هرحال باید منتظر ماند و دید بازیگرانی مثل پولسن و پیترز که دو تا کاراکتر متفاوت از یکدیگر در آن دو فصل داشتند، در این کراس‌آور چه عملکردی از خود را به نمایش خواهند گذاشت.

این مجموعه که توسط مورفی و برد فالچک (Brad Falchuk) تهیه و ساخته شده است، و برنده جوایز معتبر بسیاری از جمله: امی، گلدن گلوب و AFI شده است، سال گذشته فصل هفتم خود را از طریق شبکه فاکس روی آنتن برد. بخش ششم این مجموعه (Roanak) نیز اخیرا موفق به کسب چهار نامزدی امی اوارد در بخش‌های هراستایل، گریم و تنظیم صدا شده است. American Horror Story در طول ۶ فصل گذشته خود، ۲۸ نامزدی در امی اوارد تجربه کرده است که در این بین موفق به بردن ۴ تا از آن‌ها شده است. تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده “فاکس قرن بیستم” است. این سریال در ژانویه سال ۲۰۱۷ برای دو فصل دیگر تمدید شد.

فصل هشتم این سریال American Horror Story: Apocalypse در تاریخ ۱۲ سپتامبر توسط شبکه فاکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.