شبکه تلویزیونی Epix سریال اقتباسی Slaughterhouse-Five را می‌سازد

9 August 2018 - 22:32

به تایید Variety، هم اکنون شبکه تلویزیونی Epix در حال باز تولید سریال Slaughterhouse-Five (کشتارگاه-پنج) به تهیه‌کنندگی Universal Cable است. این سریال بر اساس یک رمان کلاسیک از کورت ونه‌‌گات (Kurt Vonnegut) ساخته شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال بر روی کاراکتر 《بیلی پیلگرم》 تمرکز دارد، یک سرباز جنگ جهانی دوم که به کسی که ” از بند زمان آزاد شده”، تبدیل می‌شود و از این طریق می‌تواند به گذشته و آینده خود سفر کند. کتاب با ایده‌هایی همچون تقابل “سرنوشت از پیش تعیین شده در مقابل اراده آزاد”، تاثیرات جنگ و ادراک زمان؛ شما را با خود همراه می‌سازد و به چالش می‌کشد.

کری اسکاگلند (Kari Skogland) که نامزدی امی را بخاطر سریال The Handmade’s Tale (داستان ندیمه) در کارنامه خود دارد، کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت، و پاتریک مِکمنِس (Partick Macmanus) نیز نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این اثر خواهد بود. به نقل از Valhalla Entertainment، جان براون از Ensemble Entertainment و بردلی یانووِر از Brand Y Media، گیل اَن هرد (Gale Anne Hurd) تهیه کننده سریالهای 《مردگان متحرک》 و 《از مردگان متحرک بترسید》، نیز دیگر تهیه کننده اجرایی این مجموعه خواهند بود.

کشتارگاه-پنج که در سال ۱۹۶۹ منتشر شده شده بود، با وجود مورد تحسین قرار گرفتن از طرف منتقدین، به دلایل بحث برانگیزی نیز از طرف بعضی از مدارس تحریم و ممنوع اعلام شد. در همان سال استفن گِلر نویسنده فیلم کشتارگاه-پنج به همراه مایکل ساکس به عنوان بهترین بازیگر جدید سال در بخش مردان، توانستند نامزدی گلدن گلوب را کسب کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.