دانکن جونز و اقتباس تلویزیونی از Killer Intent

9 August 2018 - 21:44

کمپانی Liberty Films برنامه‌های خود را برای اقتباس تلویزیونی بلندپروازانه از کتاب تریلر Killer Intent نوشته‌ی تونی کنت (Tony Kent) اعلام کرده است. این سریال قرار است توسط دانکن جونز (Duncan Jones) کارگردانی و تهیه شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کتاب Killer Intent اولین قسمت از مجموعه تریلرهایی است که شخصیت‌های جو دمپسی (Joe Dempsey)، مأمور اطلاعاتی، مایکل دِولین (Michael Devlin)، وکیل‌مدافع ایرلندی و سارا ترومن (Sarah Truman)، خبرنگار آمریکایی تلویزیون در آن حضور دارند. در حالی که جونز بینش جسورانه و خارق‌العاده‌ی خود را به این پروژه می‌آورد، تونی کنت مسئولیت اقتباس از رمان خود را به همراه گروه دیگری از استعدادهای تلویزیونی به سبک آمریکایی «اتاق نویسندگان» بر عهده دارد.

جونز:

سبک نویسندگی تونی همین حالا هم سینمایی است. کار کردن با تونی و اتاقی پر از نویسندگان برای اقتباس از رمان او مایه‌ی شعف است. بسیار هیجان دارم تا اتمسفری معاصر ایجاد کنم و سر فرصت کاراکترها را نه در طی مدت زمان یک فیلم بلکه در طی یک سریال گسترش دهم.

کنت:

حضور دانکن جونز و کمپانی Liberty Films برای اقتباس از Killer Intent افتخار بزرگی است. من به شخصه برای همکاری با چنین استعدادهایی برق از سرم پریده است. خصوصا که من از ده سال پیش و اکران فیلم Moon «ماه» طرفدار پروپاقرص دانکن بوده‌ام.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.