پوستر آی‌مکس Alpha نشان می دهد چطور انسان بهترین دوستش را پیدا کرد

9 August 2018 - 21:56

به دنبال انتشار تریلر جدید فیلم Alpha، آی‌مکس پوستر جدیدی از این درام سونی پیکچرز و استودیو ۸ منتشر کرده است. در این پوستر می‌بینید چطور انسان بهترین دوست‌اش را پیدا می‌کند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این پوستر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

آلفا، ماجراجویی حماسی است که اواخر عصر یخبندان را نشان می‌دهد. اروپا، ۲۰۰۰ سال قبل. انسان در اولین شکار خود، گروه خوبی برای قبیله‌اش درست کرد، مرد جوانی به نام زتا، صدمه دیده و بعد از شکار ناموفق به حال مرگ رها می‌شود. او وقتی بیدار می‌شود خود را تنها، زخمی و فرسنگ‌ها دور از روستا می‌بیند، باید یاد بگیرد زنده بماند و طبیعت وحش رام نشدنی و نابخشودنی را هدایت کند. آلفا با رام کردن گرگی که گله‌اش رهایش کرده، هر دو یاد می‌گیرند برای شکار متکی به هم باشند و دوست شوند و خطرات فراوان را پشت سر گذاشته و برای پیدا کردن راه خانه قبل از فرا رسیدن زمستان، بر وقایع غلبه کنند.

کودی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) به همراه ناتاشا مالث (Natassia Malthe)، لیونر وارلا (Leonor Varela)، جوهانس هاکور جانسون (Jóhannes Haukur Jóhannesson)، مرسدس دو لا زردا (Mercedes de la Zerda)، و جنر هولتن (Jens Hultén) در این فیلم بازی می‌کنند.

آلبرت هیوز (Albert Hughes) کارگردان و دنیل سباستین ویدنهوپت (Daniele Sebastian Wiedenhaupt) نویسنده و آلبرت هیوز و اندرو رونا (Andrew Rona) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. فیلم آلفا هفدهم اوت (۲۶ مرداد) اکران می‌شود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.