تری کروس دوست دارد Bedlam را به Deadpool 3 بازگرداند

9 August 2018 - 22:09

امروز ستاره‌ی سریال Brooklyn Nine-Nine، تری کروس (Terry Crews) درباره امیدش برای بازی مجدد شخصیت Bedlam در ددپول ۲ صحبت کرد و گفت دوست دارد در ددپول ۳ بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت Bedlam یکی از اعضای نیروی ایکس در فیلم ددپول بود که همگی در فیلم ظاهر شدند و به سرنوشت شومی دچار شدند. کروس می‌گوید Bedlam می‌تواند باز گردد چون شخصیت او در فیلم آخرین باری که دیدیم نجات یافت.

کروس درباره شخصیت‌اش گفت:

آن‌ها سعی داشتند من را احیا کنند بنابراین شما ندیدید که چاقو بخورم یا سرم را جدا کنند. همیشه چیزی وجود دارد. دوست دارم به ددپول ۳ برگردم.

کروس تایید کرد که تریلرها و پوسترهایی که شخصیت Bedlam را هایلایت می‌کردند و نیروی ایکس قبل از اکران ددپول ۲، که از ابتدا بد بود.‌ این بازیگر احساس بدی درباره گمراه کردن طرفداران دارد اما احساس کرد که این چیزی بود که فیلم نیاز داشت.

وقتی از کروس درباره بازی نکردن نقشش در The Expendables 4 پرسیده شد، وی گفت: من سر این فیلم حاضر نشدم چون با تهیه‌کننده به مشکل برخوردم. اون من را بخاطر دادخواهی (دعوی حقوقی) ویلیام موریس تهدید کرد و من تصمیم گرفتم از این فیلم کناره‌گیری کنم.

اینکه Bedlam یا دیگر اعضای نیروی ایکس در فیلم X-Force یا ددپول ۳ بازی می‌کنند یا نه، چیزی است که زمان می‌طلبد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.