جیمز وان تایید کرد که اعضای لیگ عدالت در Aquaman حضور نخواهند داشت

9 August 2018 - 22:30

«جیمز وان» (James Wan) که با فیلم‌های ترسناکی از جمله مجموعه‌های Saw «اره»، Insidious «توطئه‌آمیز» و The Conjuring «احضار» شناخته می‌شود و همچنین Furious 7 «خشن ۷» را هم کارگردانی کرده، اخیرا درگیر ساخت فیلم Aquaman «آکوامن» برای کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) بوده و با توجه به اولین تریلر منتشر شده از فیلم، به نظر می‌رسد وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام داده است. این کارگردان استرالیایی به تازگی صحبت‌هایی درباره‌ی فیلم آکوامن داشته و اعلام کرده که دیگر اعضای گروه «لیگ عدالت» (Justice League)، یعنی بتمن، سوپرمن، واندر وومن، فلش و سایبورگ در این فیلم حضور افتخاری نخواهند داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به گفته‌ی جیمز وان، او می‌خواهد که داستان فیلم تنها روی آکوامن متمرکز باشد. او در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویکلی» (Entertainment Weekly) گفته:

«من می‌خواستم که داستان تنها درباره‌ی دنیای آکوامن باشد و هیچ نگرانی درباره‌ی دیگر شخصیت‌ها و فیلم‌های‌شان، و تاثیر آن‌ها بر روی فیلم آکوامن نداشته باشم. من تنها به ساده‌ترین راه برای این‌کار فکر کردم؛ ساده‌ترین راه برای تبدیل این فیلم به داستان اختصاصی آکوامن، که آن هم عدم حضور دیگر ابرقهرمانان است. من به سازندگان گفتم که به حضور این فیلم در یک دنیای بزرگ‌تر باور دارم و به آن احترام می‌گذارم ولی به هر حال من باید آن داستانی را که دوست دارم، روایت کنم و شخصیتی که می‌خواهم را خلق کنم.»

فیلم اختصاصی آکوامن، زیر نظر برادران وارنر و جیمز وان، قرار است ماجراجویی فوق‌العاده‌ای را در دنیای زیر آب و هفت دریا به تصویر بکشد. با حضور «جیسون موموآ» (Jason Momoa) در نقش «آرتور کری/آکوامن»، قرار است پیدایش این شخصیت و قدم گذاشتن در مسیر زندگی پرپیچ‌وخم او را شاهد باشم. او در این راه مجبور می‌شود تا خود واقعی‌اش را پیدا کند و ببیند آیا لایق پادشاه بودن است یا نه.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «امبر هرد» (Amber Heard) در نقش «مرا»، معشوقه‌ی آکوامن؛ «ویلم دفو» (Willem Dafoe) در نقش والکو، مشاور تاج‌وتخت آتلانتیس؛ «پاتریک ویلسون» (Patrick Wilson) در نقش «اورم»، شاه آتلانتیس؛ «دولف لاندگرن» (Dolph Lundgren) در نقش «نریوس»، شاه قبلیه‌ی «زبل»؛ «یحیی عبدالمتین دوم» (Yahya Abdul-Mateen II) در نقش «بلک مانتا»، دشمن آکوامن؛ «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman) در نقش «آتلانا»، مادر آکوان؛ «لودی لین» (Ludi Lin) در نقش «کاپیتان مورک»، کماندوی آتلانتیسی و «تمورا موریسون» (Temeura Morrison) در نقش «تام کری»، پدر آکوامن اشاره کرد.

طرح داستان فیلم آکوامن را خود وان به همراه «جف‌ جانز» (Geoff Johns) و «ویل بیل» (Will Beall) داده‌اند، و فیلم‌نامه آن هم توسط بیل و «دیوید لزلی جانسون مک‌گولدریک» (David Leslie Johnson-McGoldrick) نوشته شده‌ است. تهیه‌کنندگان فیلم «پیتر سفران» (Peter Safran) و «راب کوان» (Rob Cowan) هستند و «زک اسنایدر» (Zack Snyder)، «دبورا اسنایدر» (Deborah Snyder)، «جان برگ» (Jon Berg)، «والتر هامادا» (Walter Hamada)  به همراه خود راب کوان و جف جانز هم به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی حضور داشته‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.