پوستر جدید فیلم BumbleBee

10 August 2018 - 09:00

کمپانی «پارامونت پیکچرز» (Paramount Pictures) به تازگی پوستری از جدیدترین قسمت مجموعه فیلم‌های Transformers «تبدیل شوندگان»، یعنی BumbleBee «بامبل‌بی» را منتشر کرده که در ادامه خبر می‌توانید آن را ببینید. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط «تراویس نایت» (Travis Knight) که انیمیشن Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» را در کارنامه دارد کارگردانی شده و بازیگرانی از جمله «هیلی استاینفلد» (Hailee Steinfeld)، «پاملا ادلون» (Pamela Adlon)، «جان سینا» (John Cena)، «استیون اشنایدر» (Stephen Schneider)، «هورهه لندبورگ جونیور» (Jorge Lendeborg Jr.)، «جیسون دراکر» (Jason Drucker)، «کنت چوی» (Kenneth Choi)، «ریکاردو هویوس» (Ricardo Hoyos)، «ابی کوئین» (Abby Quinn)، «ریچل کرو» (Rachel Crow) و «گریسی دینی» (Gracie Dzienny) در آن هنرنمایی می‌کنند. همچنین «آنجال بست» (Angela Bassett) و «جاستین ثرو» (Justin Theroux) هم به عنوان صداپیشه و در نقش‌ شخصیت‌های «شَتر» (Shatter) و «دراپ‌کیک» (Dropkick) حضور دارند. در ادامه می‌توانید پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را ببینید:

داستان فیلم در سال ۱۹۸۷ و زمانی که بامبل‌بی در انبار بازیافت یک شهر کوچک در کالیفرنیا پناه گرفته روایت می‌شود. دختری به نام «چارلی» (با بازی هیلی استاینفلد) در حالی که در آستانه ۱۸ سالگی به سر می‌برد و در تلاش است تا جای خودش در دنیا را کشف کند، ناگهان بامبل‌بی را زخمی و آسیب‌دیده پیدا می‌کند. زمانی که چارلی، بامبل‌بی را که به شکل ماشین «فولوکس قورباغه‌ای» درآمده، تعمیر می‌کند، متوجه می‌شود که این یک ماشین معمولی نیست و از اینجا داستان فیلم بامبل‌بی شکل می‌گیرد.

فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط «کریستینا هادسون» (Christina Hodson) که بر روی فیلم‌های Shut In «محبوس» و Unforgettable «فراموش‌نشدنی» کار کرده، نوشته شده و «لورنزو دی بوناونتورا» (Lorenzo di Bonaventura) و «مایکل بی« (Michael Bay) تهیه‌کنندگان آن هستند. همچنین «استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg)، «برایان گلدنر» (Brian Goldner)، «مارک واهرادیان» (Mark Vahradian) و «کریس بریگهام» (Chris Brigham) هم در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی حضور دارند.

فیلم اختصاصی بامبل‌بی در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.