پوستر فیلم The Standoff at Sparrow Creek منتشر شد

10 August 2018 - 14:00

پوستر جدید فیلم The Standoff at Sparrow Creek که متعلق به دو کمپانی سین‌استیت (Cinestate) و اکس‌وای‌زی فیلمز (XYZ Films) است منتشر شد. این فیلم قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) در بخش جنون نیمه‌شب (Midnight Madness) به نمایش دربیاید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله پوستر منتشر شده برای این فیلم را تماشا کنید.

داستان این فیلم از زمانی آغاز می‌شود که در مراسم خاکسپاری نیروهای پلیس یک تیراندازی به وقوع می‌پیوندد و این تیراندازی منجر به کشته شدن چند تن می‌شود؛ گانون (Gannon) که یک پلیس بازنشسته است و در این مراسم حضور دارد، متوجه می‌شود که فرد تیرانداز یکی از اعضای گروه شبه‌نظامی است که او پس از خروج از نیروی پلیس به آن پیوسته است و در نتیجه او تصمیم می‌گیرد تا به دوران بازنشستگی خودش پایان دهد و وارد این ماجرا شود. گانون متوجه می‌شود که این تیراندازی می‌تواند باعث شود این جنایت در دیگر نقاط کشور تکرار شود؛ به همین دلیل او تصمیم می‌گیرد تا دوستان خودش در گروه شبه‌نظامی را در کارخانۀ چوبی که مرکز فرماندهی آنان است جمع کند و آن‌ها را آنجا زندانی کند. گانون در کارخانه چوب دوستانش را تحت بازجویی‌های خشن قرار می‌دهد تا بتواند رد قاتل را بگیرد و او را به مقامات تحویل دهد تا از وقوع جنایات بیشتر جلوگیری کند.

نویسنده و کارگردان فیلم The Standoff at Sparrow Creek، هنری دانهام (Henry Dunham) است. در این فیلم بازیگرانی چون جیمز بج دیل (James Badge Dale)، کریس مولکی (Chris Mulkey)، برایان گراتی (Brian Geraghty)، رابرت آرامایو (Robert Aramayo)، پاتریک فیشلر (Patrick Fischler)، هپی اندرسن (Happy Anderson) و جن جونز (Gene Jones) هنرنمایی می‌کنند.

در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.