برنامه‌های جدید کمپانی سونی؛ Silver and Black به دو فیلم جداگانه تبدیل می‌شود

10 August 2018 - 16:00

با نزدیک شدن به اکران فیلم موردانتظار Venom «ونوم»، کمپانی «سونی پیکچرز» (Sony Pictures) در حال زمینه‌سازی دنیای مارولی خودش است. با توجه به گزارشات خبرگزاری «ورایتی» (Variety)، سونی امیدوار است که فیلم ونوم از لحاظ فروش و امتیاز منتقدان خوب عمل کند تا بتواند مسیر ساخت یک «دنیای سینمایی مارول» را برای خودش، با حضور دشمنان مرد عنکبوتی که حق امتیاز آن‌ها را در اختیار دارد، با خیال راحت طی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سونی در حال حاضر برنامه دارد تا فیلم Morbius the Living Vampire «موربیوس خون‌آشام زنده» را با هنرنمایی «جرد لتو» (Jared Leto) در نقش اصلی و کارگردانی «دنیل اسپینوزا» (Daniel Espinosa) بسازد. در کنار «موربیوس»، سونی، «ریچارد ونک» (Richard Wenk) را، که Equalizer 2 «اکولایزر ۲» را در کارنامه دارد، هم به خدمت گرفته تا فیلم‌نامه‌ای برای Kraven the Hunter «کراون شکارچی» بنویسد. این کمپانی همچنین در حال برنامه‌ریزی برای نمایش دیگر شخصیت‌های دنیای اسپایدرمن از جمله «سیلک» (Silk) و «نایت‌واچ» (Nightwatch) است. ورایتی علاوه بر این اعلام کرده که احتمال دیدن «جک‌پات» (Jackpot) در فیلم اختصاصی‌اش هم بسیار بالاست.

در پی این تصمیم‌گیری‌های جدید، همچنین اعلام شده سونی فیلم Silver & Black «نقره و سیاه» را که بر روی شخصیت‌های «گربه‌ی سیاه»، یک دزد حرفه‌ای؛ و «سمور نقره‌ای»، یک مزدور بی‌رحم؛ متمرکز بوده، تبدیل به دو فیلم جداگانه کرده و هر شخصیت فیلم اختصاصی خودش را خواهد داشت. فیلم گربه سیاه قرار است اولین فیلم از این دو شخصیت باشد که ساخته می‌شود.

«سنفورد پنیچ» (Sanford Panitch)، رئیس کمپانی «کلمبیا پیکچرز» (Columbia Pictures)، در رابطه با این موضوع گفته:

«ما بر این باوریم که گربه‌ی سیاه دارای سرگذشت و عناصر کافی برای تبدیل شدن به یک فیلم اختصاصی تکی است.»

به نظر می‌رسد کارگردان منتخب نقره و سیاه، یعنی «جینا پرینس-بایدوود» (Gina Prince-Bythewood)، به احتمال زیاد در نقش تهیه‌‌کننده‌ی هر دو فیلم باقی‌ خواهد ماند، اما دیگر به عنوان نویسنده یا کارگردان هیچ‌کدام از این پروژه‌ها حضور نخواهد داشت. اگر چه استودیو گفته که به دنبال یک کارگردان زن دیگر می‌گردد تا جای بایدوود را پر کند.

موضوع دیگری که به آن اشاره شده، احتمال وجود فیلم‌هایی با درجه‌ سنی مثبت ۱۷ سال، مثل فیلم‌های Deadpool «ددپول» و Logan «لوگان» است. متاسفانه باید به طرف‌داران ونوم بگوییم که سونی قصد دارد فیلم اختصاصی این ضدابرقهرمان را با درجه سنی «PG-13» اکران کند. سونی اعتقاد دارد اگر ونوم را با درجه سنی ۱۷ سال به بالا بسازد، آینده‌ی فیلم‌های این شخصیت نامشخص خواهد ماند و شانس ارتباط آن با شخصیت‌های مارول استودیوز، از جمله اسپایدرمن، بسیار پایین خواهد آمد. اگرچه «کوین فایگی» (Kevin Feige)، مدیر عامل مارول استودیوز، پیش از این بارها اعلام کرده که اسپایدرمن یا دیگر شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول، در فیلم ونوم یا دیگر فیلم‌های کمپانی سونی حضور ندارند.

فیلم اختصاصی ونوم، با حضور «تام هاردی» (Tom Hardy) در نقش «ادی براک/ونوم»؛ «میشل ویلیامز» (Michelle Williams) در نقش «انه وینگ»؛ «ریز احمد» (Riz Ahmed) در نقش «دکتر کارلتون دریک/رایوت»؛ «وودی هارلسون» (Woody Harrelson) در نقشی نامشخص؛ و «روبن فلیشر» (Ruben Fleischer) به عنوان کارگردان، در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.