Joivan Wade در نقش سایبورگ به Doom Patrol دنیای دی سی می‌پیوندد

10 August 2018 - 21:14

رسانه DC Entertainment از اضافه شدن جیووان وید (Joivan Wade) در نقش ویکتور استون با نام مستعار سایبورگ، به سریال لایو‌اکشن Doom Patrol دنیای دی‌سی خبر داد. آنونس این خبر یک ماه بعد از اینکه آپریل بولبی طراحی و تصویرسازی ریتا فار با نام مستعار زن الستی/ دختر الستی، را در مجموعه جدید گرگ برلنتی و برادران وارنر تایید کرد، منتشر شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در نسخه Doom Patrol، کاراکترها جذاب و شوخ و طعنه زن هستند، Vic ممکن است به هرکامپیوتری در دنیا وصل شده باشد، اما او اصرار به ماندن در ارتباطاتی دارد که او را به یک انسان تبدیل می‌کند. ناامید از بدست آوردن تایید دنیای بیرون، Vic سعی در مهار نفرین بدن سایبرنتیک (cybernetic) و استفاده از قدرتش به عنوان آخرین قهرمان دیجیتال، دارد. او نقش یک انتگرال را در سریال دارد که Doom Patrol را به یک ماموریت خطرناک تبدیل می‌کند.

سریال Doom Patrol یک تصویرسازی دوباره از یکی از دوست داشتنی‌ترین گروه ابرقهرمان‌های منفور دی‌سی است؛ ابرقهرمان‌هایی چون: مرد رباتی (Robotman)، مرد منفی (Negative Man)، دختر الستی (Elasti-Girl)، و جین دیوانه (Crazy Jane)به رهبری دانشمند دیوانه و عصر مدرنی: دکتر نیلز کلادر (Dr. Niles Clauder) در نقش سرآشپز گروه (The Chief). همه اعضای Doom Patrol تجربه یک تصادف را داشتند که باعث پیدایش یک قدرت ابر انسانی در آن‌ها شده بود – البته باعث ترسیدن و بدریخت شدنشان هم شده بود. یک مشت آدم آسیب دیده که مردم با آنها رفتار بدی داشتند و زیرپای بی‌توجهی مردم له شد بودند، بالاخره هدف خود را با آمدن سرآشپز (The Chief) پیدا کردند، کسی که آن‌ها را با سرمایه‌گذاری روی عجیب‌ترین پدیده‌ای که وجود دارد و همینطور محافظت کردن از زمین در برابر آنچه در خود یافته بودند (به آن تبدیل شده بودند)، دور هم جمع کرد.

یک گروه حمایت‌گر و یک تیم ابر قهرمان، Doom Patrol باندی متشکل از آدمهای عجیب و غریبِ فوق العاده قدرتمند است که برای دنیایی می‌جنگند که هیچ کاری به کارشان ندارد و برایشان ارزشی قائل نیست‌‌. پس از وقایع‌ تایتان‌ها، Doom Patrol، این قهرمانان بی‌میل را در جایی که هرگز انتظار نداشتند باشند، پیدا کرد؛ در حالی‌که هیچ کسی نمی‌توانست آنها را وارد عمل کند، سایبورگ با پیشنهاد ماموریتی که رد کردن آن بسیار سخت بود و با این هشدار که: زندگی آن‌ها دیگر هرگز مثل گذشته نخواهد بود، آن‌ها را وارد عمل کرد.

قرار است شاهد حضور کاراکترهای Doom Patrol در پنجاه اپیزود از سریال تایتان‌ها (Titans) درامِ لایو‌اکشن دنیای دی سیِ برلنتی باشیم که با درخشش ستاره‌هایی نظیر برونو بیچیر (Bruno Bichir)، اپریل بولبی (April Bowlby)، جک مایکلز (Jack Micheals) و دوین مورفی (Dwain Murphy) همراه است. جرمی کارور (Jeremy Carver) نویسنده ۱۳ قسمت از این سریال خواهد بود و برلنتی (Berlanti)، جف جونز (Geoff Johns)، جرمی کارور و سارا شکتر (Sarah Schechter) نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده خواند داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.