حضور پل راد در نقش اصلی سریال جدید نتفلیکس

11 August 2018 - 09:00

به گزارش خبرگزاری «هالیوود ریپورتر»، «پل راد» (Paul Rudd) که این روز‌ها با ایفای نقش «مرد مورچه‌ای» (Ant-Man) در «دنیای سینمایی مارول» شناخته می‌شود و به تازگی در Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» هنرنمایی کرده، قرار است به عنوان نقش اصلی در سریال جدید شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix) به نام Living WIth Yourself «زندگی با خودت» حضور داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول سریال که هشت قسمت خواهد داشت، پل راد را در دو نسخه از یک شخصیت نشان می‌دهد. داستان درباره‌ی مردی است که در زندگی و مشکلاتش دست‌وپا می‌زند و تصمیم می‌گیرد از طریق راه درمانی که در یک رمان خوانده، به آدم بهتری تبدیل شود. او سپس متوجه می‌شود با یک نسخه‌ی جدید و بهتر از خودش جایگزین شده که نشان می‌دهد بدترین دشمن او، خودش است. این سریال کمدی، تازه و نوآورانه‌ی نتفلیکس که روی موضوع روان‌شناسی تمرکز کرده، نشان خواهد داد آیا مردم واقعا می‌خواهند بهتر شوند یا نه.

«زندگی با خودت» توسط «تیموتی گرین‌برگ» (Timothy Greenberg) خلق شده که در نقش شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال حضور خواهد داشت. «جاناتان دیتون» (Jonathan Dayton) و «ولری فاریس» (Valerie Faris) که Little Miss Sunshine «میس سان‌شاین کوچولو» را در کارنامه دارند، این سریال را کارگردانی خواهند کرد و همچنین در کنار گرین‌برگ تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم هستند. «آنتونی برگمن» (Anthony Bregman) و «جف استرن» (Jeff Stern) بر روی روند ساخت سریال نظارت دارند، و «تونی هرناندز» (Tony Hernandez) و «جف پلیتز» (Jeff Blitz) به همراه خود پل راد از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

قسمت آزمایشی این سریال سال گذشته ساخته شد و از همان زمان، نتفلیکس تصمیم به ساخت آن گرفت. زندگی با خودت، بازگشت پل راد به دنیای سریال، پس از مجموعه‌ی Wet Hot American Summer «تابستون گرم و مرطوب آمریکایی» را به نمایش می‌گذارد. او همچنین قرار است سال دیگر در فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» حضور داشته باشد که در تاریخ ۳ مه ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.