اپل سریالی کمدی با حضور چارلی دی و راب مک‌الهنی می‌سازد

11 August 2018 - 12:00

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «چارلی دی» (Charlie Day) و «راب مک‌الهنی» (Rob McElhenney) که در سریال It’s Always Sunny in Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» همکاری داشته‌اند، قرار است در یک سریال کمدی جدید برای کمپانی «اپل» (Apple) به ایفای نقش بپردازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه بشید.

این سریال که توسط خود مک‌الهنی و دی نوشته خواهد شد، به عنوان یک «کمدی پرطرف‌دار که در یک استودیوی توسعه بازی ویدیویی جریان دارد و پیچیدگی‌های روزگار انسان‌ها را از طریق روش‌های خنده‌دار و نوآورانه نشان می‌دهد‌» توصیف شده است. طرح داستان در ابتدا یک فیلم‌نامه نیم‌ساعته بوده و سپس اپل دستور ساخت سریالی را از روی آن داده است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دیگر بازیگران، کارگردان و یا تاریخ انتشار آن منتشر نشده است.

این دو بازیگر، علاوه بر این، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر کمدی را هم در کنار «مایکل راتن‌برگ» (Michael Rotenberg)، «نیکولاس فرنکل» (Nicholas Frenkel)، «جرارد گیلموت» (Gérard Guillemot)، «جیسون التمن» (Jason Altman) و «دانیل کرینیک» (Danielle Kreinik) برعهده دارند.

چارلی دی آخرین بار در فیلم اکشن و هیجانی Hotel Artemis «هتل آرتمیس» به کارگردانی «درو پیرس» (Drew Pearce) دیده شده که بازیگران دیگری از جمله «جودی فاستر» (Jodie Foster)، «استرلینک کی. براون» (Sterling K. Brown)، «سوفیا بوتلا» (Sofia Boutella) و «جف گلدبلوم» (Jeff Goldblum) هم در آن هنرنمایی کرده‌اند. راب مک‌الهنی هم در حال حاضر بعد از جدایی از پروژه Minecraft «ماینکرفت»، بر روی قسمت آزمایشی اثر جدید و کمدی کمپانی «فاکس» (Fox) به تهیه‌کنندگی «راب راسل» (Rob Rosell) کار می‌کند. مک‌الهنی و دی به زودی برای فصل ۱۳ام فیلادلفیا همیشه آفتابی است بازخواهند گشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.