اولین تصاویر از فیلم Logan Lucky منتشر شد

3 September 2016 - 13:00

در تصاویر منتشر شده از فیلم Logan Lucky، جدیدترین اثر سینمایی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، می‌شود دنیل کریگ (Daniel Craig) و آدام درایور (Adam Driver) را دید؛ البته تشخیص دنیل کریگ با قیافه‌ی جدیدش اصلا کار آسانی نیست. هر دو بازیگر در این تصاویر لباس زندان بر تن دارند و به نظر می‌رسد که با هم به خوبی کنار می‌آیند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در تصاویری که دیروز در شبکه‌های اجتماعی پخش شدند می‌توان شخصیت دیگر که در این را نیز دید و او رایلی کیو (Riley Keough) است که در سال گذشته در فیلم Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» بازی کرده است. در کنار این تصاویر گزارش‌‌هایی نیز وجود دارد که خبر از پیوستن سباستین استن (Sebastian Stan)، یکی از ستارگان مارول در نقش سرباز زمستان (Winter Soldier)، نیز به تیم بازیگری فیلم Logan Lucky می‌دهد. فیلم قرار است داستان یک دزدی بزرگ را روایت کند. دنیل کریگ در این نقشی را بازی خواهد کرد که کاملاً متفاوت از شخصیت جیمز باند (۰۰۷) است؛ مگر اینکه شماره‌ای که در زندان دارد ۰۰۷ باشد.

CrONvoTVUAAOQay

CrONvoUUsAERtQ4

با توجه به اینکه دنیل کریگ در زندان هست می‌شود مطمئن بود که او به تیم سارقان خواهد پیوست و آدام درایور به نظر خوشحال است که برای یک بار هم که شده  نقش یک شخصیت عادی را بر عهده دارد. به احتمال زیاد سباستین استن نقش یکی از برادران سارق را خواهد داشت که قصد دارند در زمان برگذاری یک مسابقه‌ی بزرگ اتومبیل رانی ناسکار یک سرقت خیلی بزرگ انجام دهند. این فیلم اولین اثر سینمایی استیون سودربرگ بعد از فیلم Side Effects «اثرات جانبی» و سریال Behind the Candelabra «پشت چلچراغ» در سال ۲۰۱۳ است.

ستارگان دیگر فیلم چنینگ تاتوم (Channing Tatum)، هیلاری سوانک (Hilary Swank)، کترین هایگل (Katherine Heigl) و ست مک‌فارلین (Seth MacFarlane) هستند. فیلم تاریخ اکران مشخصی ندارد ، ولی احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۷ اکران شود.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.