مارول در حال راضی کردن دیزنی برای برگرداندن جیمز گان است

11 August 2018 - 13:00

در طول مراسم کامیک‌کان، برخی از افراد توییت‌های توهین‌آمیز یک دهه قبل جیمز گان را پیش کشیدند و این باعث اخراج این کارگردان از سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان شد. اگرچه هنوز احتمال برگشتن گان به استودیو مارول و کار کردن در سری سوم نگهبانان وجود دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ددلاین گزارش داده که برخی به واسطه‌گری میان مارول و دیزنی پرداخته‌اند تا گان به سر کارش برگردد. گزارشات حاکی از این هستند که این بیشترین تلاش‌ صورت گرفته برای بازگشت او بعد از اخراجش است. گویا مارول بیشتر تمایل به بازگشت گان دارد تا اینکه بخواهد به دنبال استخدام کارگردان دیگری برای این فرنچایز باشد.

دیزنی علاقه کمتری به برگشت گان دارد. و این در حالی است که استودیوهای رقیب مانند برادران وارنر دوست دارند گان را به محض پایان قراردادش با دیزنی و مارول، برای پروژه‌هایش بکار گیرد. این یعنی اخراج گان از دیزنی خدشه‌ای به کار او وارد نمی‌کند. و حالا که دیگر استودیوها مشکلی با استخدام او ندارند، چرا دیزنی باید یکی از فیلم‌سازان برتر خود را به راحتی به رقیبانش بدهد؟

تمامی بازیگران نگهبانان کهکشان بیانیه‌ای صادر کردند و از گان حمایت کردند تا جایی که دیو باتیستا حتی تهدید به ترک مجموعه نگهبانان کرد. هنوز مشخص نیست مارول یا دیزنی از فیلم‌نامه گان استفاده می‌کنند یا نه. اما اینکه گان برگردد یا کارگردان جدیدی استخدام شود باید زودتر مشخص گردد چون اکران این دنباله برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.