آدام پالی و نیل مک‌دونو به بازیگران Sonic the Hedgehog پیوستند

11 August 2018 - 13:30

به گزارش سایت خبری Collider، آدام پالی (Adam Pally) و نیل مک‌دونو (Neal McDonough) به بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog پیوستند. بن شوارتز (Ben Schwartz) نیز صداپیشه شخصیت اصلی فیلم است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: جیم کری در نقش دکتر روبوتنیک/ اگمن، رقیب تبهکار سونیک؛ جیمز مارسدن (James Marsden) در نقش تام واچوسکی، افسر پلیسی که با سونیک تیم تشکیل می‌دهد تا نقشه‌های شیطانی اگمن را نقش بر آب کند؛ پالی در نقش دوست پلیس تام؛ تیکا سامپتر (Tika Sumpter) و ناتاشا راثول (Natasha Rothwell). نقش‌های مک‌‌دونو، سامپتر و راثول هنوز اعلام نشده‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog، برگرفته از بازی ویدئویی محبوب سونیک است که در آن تلاش‌های سونیک برای مبارزه با دکتر روبوتنیک شیطانی را نشان می‌دهد که به دنبال زمردهای سبز کائوس است. این اولین باری است که بازی‌های سونیک برای سینما اقتباس شده‌اند اما شخصیت سونیک قبلا در Wreck-It Ralph و Ready Player One دیده شده است.

نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) از شرکت فیلم اورجینال، این اقتباس را تولید می‌کند که جف فولر (کارگردان نامزد اسکار برای بهترین فیلم کوتاه انیمیشنی در سال ۲۰۰۵) آن را کارگردانی می‌کند و تیم میلر (Tim Miller) کارگردان ددپول تهیه‌کننده اجرایی آن است. با توجه به گزارشات ارائه شده تولید این فیلم هفته گذشته در ونکوور آغاز شده و تا پایان سپتامبر ادامه پیدا می‌کند. داستان فیلم هنوز مشخص نیست اما عنوان تولید آن Casino Night است.

بازی Sonic the Hedgehog اولین بار در سال ۱۹۹۱ برای SEGA Genesis منتشر شد. از آن زمان به بعد این شخصیت در سال ۲۰۱۶ وارد World Video Game Hall Of Fame در موزه ملی استرانگ بازی در روچستر، نیویورک شد.‌ اخیرا این فرنچایز محبوب دو بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شده: Sonic Mania و Sonic Forces. فروش کل این مجموعه با احتساب فروش بسته‌بندی شده و دانلود دیجیتالی، بیش از ۳۶۰ میلیون نسخه بوده است.

فیلم Sonic the Hedgehog ترکیبی از انیمیشن CGI و شخصیت‌های لایو‌اکشن است. پارامونت پیکچرز ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ را برای اکران آن در نظر گرفته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.