گل گدوت به صداپیشگان Ralph Breaks the Internet پیوست

11 August 2018 - 14:30

گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت‌انگیز، خودش اعلام کرد که به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشنی دیزنی، Ralph Breaks the Internet می‌پیوندد. گدوت این خبر را از طریق صفحه توییتر خود با تصویری از شخصیتی که صداپیشگی‌اش را برعهده گرفته، منتشر کرد. انیمیشن Ralph Breaks the Internet، بیست و یک نوامبر راهی سینماها می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گدوت صداپیشه شخصیت جدید Shank، راننده رالی نترس و شجاع در بازی آنلاین Slaughter Race است. شانک با رالف و وانلوپ وقتی این دو به دنبال فرمان یدک برای ماشین وانلوپ در بازی Sugar Rush هستند، ارتباط برقرار می‌کند؛ جان سی ریلی (John C. Reilly) و سارا سیلورمن (Sarah Silverman) صداپیشگان این دو شخصیت هستند.

خیلی خوشحالم که سرانجام اعلام می‌کنم صداپیشه شخصیت Shank در فیلم Ralph Breaks the Internet که امسال نوامبر اکران می‌شود، هستم. حضور در این پروژه در کنار بازیگران و سازندگان عالی، تجربه فوق‌العاده‌ای است.

این فیلم، گذرگاه ویدئویی Litwak را پشت سر گذاشته و وارد دنیای گسترده و مهیج و کشف نشده اینترنت شده که ممکن است رالف را نجات دهد یا ندهد. رالف خبیث بازی ویدئویی و دوست بد طینت او، وانلوپ وان اسکووتز برای سفر به دنیای گسترده درگاه جهانی خود را به خطر می‌اندازند تا بخش جایگزینی برای نجات بازی ویدئویی وانلوپ، Sugar Rush، پیدا کنند.

رالف و وانلوپ در این مسیر به شهروندان اینترنت از جمله کارآفرین وب سایت، یس که رییس الگوریتم است و روح و جان سایت، BuzzzTube برای کمک اتکا می‌کنند.

این فیلم تیمی از تمامی پرنسس‌های دیزنی را در اختیار دارد: اولی کراوالهو (Auli’i Cravalho) در انیمیشن Moana، کریستن بل (Kristen Bell) صداپیشه آنا در Frozen، کلی مک‌دونالد (Kelly Macdonald) صداپیشه مریدا در Brave، مندی مور (Mandy Moore) صداپیشه راپونزل در Tangled، آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) صداپیشه تیانا در The Princess and The Frog، ایرن بدارد (Irene Bedard) در Pocahontas، لیندا لارکین (Linda Larkin) صداپیشه جازمین در Aladdin، پیگ اُهارا (Paige O’Hara) صداپیشه بل در Beauty and the Beast و جودی بنسون (Jodi Benson) صداپیشه آریل در The Little Mermaid.

ریچ مور (Rich Moore) و فیل جانستون (Phil Johnston) این فیلم را کارگردانی می‌کنند و کلارک اسپنسر (Clark Spencer) آن را تولید می‌کند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.