اضافه شدن بازیگران جدید به فیلم Midway

11 August 2018 - 14:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، فیلم اکشن Midway به کارگردانی رولاند امریش (Roland Emmerich) که فیلمی است درباره یکی از وقایع جنگ‌ جهانی دوم، آرون اکهارت (Aaron Eckhart)، نیک جوناس (Nick Jonas)، دنیس کواید (Dennis Quaid)، کین جانسون (Keean Johnson)، تادانابو آسانو (Tadanobu Asano) و اد اسکرین (Ed Skrein) را به تازگی به تیم بازیگری خود افزوده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Midway براساس داستان واقعی نبرد Midway ساخته می‌شود که حادثه‌ی تعیین‌کننده‌ای در جنگ جهانی دوم بود. این فیلم وقایع‌نگاری اعمال قهرمانانه‌ی سربازان و هوانوردانی است که به غیرممکن دست یافتند و نتیجه‌ی جنگ را تغییر دادند.

پیش از این نیز حضور پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش دریاسالار ادوین لیتون (Edwin Layton)، لوک ایوانز (Luke Evans) در نقش فرمانده وید مک‌کلاسکی (Wade McClusky) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در نقش فرمانده چستر نیمیتز (Chester Nimitz) در این فیلم قطعی شده بود. همچنین مندی مور (Mandy Moore) نیز از بازیگران این پروژه است اما هنوز نقشش مشخص نیست.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط وس توک (Wes Tooke) نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده‌ی هارالد کلوسر (Herald Kloser) و مارک گوردون (Mark Gordon) است. Midway هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و فیلمبرداری اصلی ۱۶ اوت آغاز می‌شود.

سال‌ها پیش نیز یونیورسال پیکچرز فیلمی حول محور نبرد Midway و به همین نام ساخت که چارلتون هیستون (Charlton Heston)، هنری فوندا (Henry Fonda)، جیمز کابرن (James Coburn) و توشیرو میفونه (Toshiro Mifune) در آن نقش‌آفرینی می‌کردند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.