کنار گذاشتن کارگردان فیلم Eve به تهیه‌کنندگی جسیکا چستین به دلیل رسوایی اخلاقی

11 August 2018 - 15:00

ورایتی گزارش داد که پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی که ظاهرا خشونت خانگی متیو نیوتون (Matthew Newton) را نشان می‌داده، وی از پروژه Eve به تهیه‌کنندگی جسیکا چستین (Jessica Chastain) کنار گذاشته شده است. به نظر می‌رسد که این ویدیو واکنش شدید کاربران علیه نیوتون را برانگیخته باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این راستا، صبح روز گدشته، متیو نیوتون بیانیه‌ای را در این‌باره منتشر کرد که به شرح زیر است:

دیروز پیامی از جسیکا چستین و دیگر تهیه‌کنندگان فیلم Eve دریافت نمودم مبنی بر اینکه از کارگردانی این پروژه کنار گذاشته شده‌ام. از زمان اتتشار این ویدیو و از آنجایی که با مردمی کر و کور طرف نیستم، واکنش‌های شدیدی گرفته‌ام! من عمیقا متوجه هستم که در برابر اعمال نادرست گذشته‌ام، مسئولم. من هرگز نمی‌توانم آسیبی را که رسانده‌ام و بدان وسیله موجب ناراحتی مردم گردیده‌ام، انکار کنم و شرم و مسئولیت آن هر روز با من خواهد بود.

طی هشت سال گذشته، به طور گسترده با متخصصان سلامتی در تماس بوده‌ام تا بتوانم بر اعتیاد و دشواری‌های روحی و روانی‌ام غلبه کنم. در طول شش سال گذشته نیز زندگی آرام و موقری داشته‌ام. تمام آنچه اکنون می‌توانم انجام دهم این است که به تغییرات روبه‌جلو در زندگی‌ام ادامه دهم و در اتفاقات مثبت حرفه‌مان مشارکت داشته باشم.

متیو نیوتون نه تنها قرار بود فیلم Eve را کارگردانی کند بلکه وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را نیز عهده‌دار شده بود.

جسیکا چستین بازیگر و تهیه‌کننده فیلم Eve است. جزئیات بیشتر درمورد این فیلم پنهان نگاه داشته شده اما مشخص است که فیلمی شخصیت‌محور خواهد بود. کلی کارمایکل (Kelly Carmichael)، نیکولاس چارتیر (Nicolas Chartier) و دومینیک رستم (Dominic Rustam) در مقام تهیه‌کننده چستین را همراهی خواهند کرد. همچنین جاناتان دکتر (Jonathan Deckter) تهیه‌کننده اجرایی Eve خواهد بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.