سوژه تازه روزنامه کیهان| حمله به حمید فرخ‌نژاد!

11 August 2018 - 14:00

انتقاد از افزایش نرخ دلار، پیام تسلیت برای درگذشت دختر عبدالفتاح سلطانی، نشنیدن اعتراضات مردمی، نبود آب با کیفیت برای مردم خوزستان، حمایت از محسن چاوشی و گم شدن ۹میلیارد دلار ارز دولتی، موضوعاتی است که در چند هفته گذشته حمید فرخ‌نژاد در اینستاگرام خود به آن واکنش نشان داده است. روزنامه کیهان در شماره امروز خود به سراغ حمید فرخ نژاد رفت و اتهاماتی از جمله حمایت از جاسوس آمریکایی را به این بازیگر نسبت داده است.

در ابتدای مطلب امروز روزنامه کیهان آمده است:

«چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما دست‌به‌دست می‌شود. فرخ‌نژاد با انتشار خبر و تصویری چنین القا کرده که ستاد بازسازی عتبات به‌جای رسیدگی به وضعیت خطه‌ای از کشورمان، در عراق هزینه می‌کند!»

این روزنامه در ادامه با ادبیات مخصوص خود با کنایه از حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگر همه چیز دان یاد کرده و می‌نویسد:

«اولا؛ آقای بازیگر همه‌چیز دان عجیب است که هنوز نمی‌داند ستاد بازسازی عتبات، بودجه دولتی ندارد و هزینه پروژه‌های این ستاد از محل کمک‌های هزاران زائر شیعه از کشورهای مختلف تأمین می‌شود. این یعنی وقتی انسان از چیزی اطلاع ندارد درباره آن چیز حرف نمی‌زند، حکم نمی‌کند و بیانیه صادر نمی‌نماید.»

 

کیهان همچنین مدعی شد حمید فرخ‌نژاد درحالی در تلاش است که از خود چهره مهربانی ارائه دهد که پیش‌تر دست و بازو برخی همکاران خود را شکسته است:

 

«دوم؛ آقای فرخ نژاد قبلا با حمایت از سرکرده فرقه دراویش داعشی که دستش به خون سه جوان پلیس آلوده است و نیز حمایت از جاسوس آمریکا، میزان سواد، بصیرت و ایراندوستی خود را به‌نمایش گذاشته‌اند! بنابراین دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی از چنین فردی که خودش هم تکلیف خودش را می‌داند و این از پست‌هایش در فضای مجازی کاملا واضح است، بعید به نظر نمی‌رسد. ضمنا آقای فرخ نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم دوست ارائه کنید، همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند، به‌خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌بر این‌ها آقای فرخ نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟»

البته فرخ‌نژاد هم در مورد مطلب امروز کیهان بیکار ننشست و با انتشار تصویری از لوگوی این روزنامه در اینستاگرام خود از مردم خواست نظر خودشان را درباره مطالب کیهان عنوان کنند که بسیاری از کاربران به تندی از این روزنامه و مطالب آن انتقاد کردند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.