فد آلوارز از بازسازی The Girl in the Spider’s web می‌گوید

11 August 2018 - 17:30

فد آلوارز (Fede Alvarez) از بازسازی فیلم The Girl in the Spider’s Web (دختری در تار عنکبوت) با بازی کلیر فوی (Clair Foy) ستاره سریال The Crown در نقش لیزبث سلندر (Lisbeth Salander) سخن گفته است. زن قهرمان رمان‌های میلِنیوم (Millennium)، آخرین بار در سال ۲۰۱۱ روی پرده دیده شد، در آن فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) که دیوید فینچر آن را با اقتباس خود از کتاب ساخته، رونی مارا (Rooney Mara) نقش لیزبث را ایفا می‌کند. اما به گزارش Entertainment Weekly آلوارز می‌خواهد بازیگر خودش را در آن نقش داشته باشد! در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آلوارز در گفتگوی با EW اظهار داشت:

بحث‌های فراوانی وجود داشت، اما نه با من، بیشتر بحث‌ها بین استودیو بود آن هم بر سر اینکه کار را به همان شیوه قبلی و روتین انجام دهند یا خیر!

او در ادامه می‌گوید:

سرانجام پس از همه آن جر و بحث‌ها، من وارد شدم، و گفتم من ترجیح می‌دهم که بازیگر خودم را داشته باشم. به عنوان یک کارگردان، از این ایده خوشم نمی‌آید که از بازیگر کسی دیگر استفاده کنم. به همان اندازه که برای فینچر به عنوان یک فیلمساز احترام قائلم، به همان اندازه نیز فکر میکنم که رونی مارا، لیزبثِ دیوید فینچر بود. موافقین؟ و حالا من می‌خوام لیزبثِ خودم را داشته باشم.

فوی به فیلمی که در آن، سوریر گودناسن (Sverrir Gudnason) در نقش مایکل بلامکویست، لکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) در نقش اد نیدهام و استفن مرچنت (Stephen Merchant) نقش فرنس بالدر را بازی می‌کند، می‌پیوندد. همچنین بازیگرانی نظیر: سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks)، کلس بنگ (Claes Bang)، کریستوفر کانوری (Christopher Convery)، سینوو مکودی لونا (Synnøve Macody Lund) و ویکی کریپس (Vicky Krieps) هم در این فیلم حضور خواهند داشت.

دختری در تار عنکبوت، در بین مجموعه‌های پرفروشی که در اولین اقتباس خود به زبان انگلیسی تهیه شده‌اند، در رده نخست قرار می‌گیرد. کتاب‌های قبلی این مجموعه در یک فیلم سوئدی مورد اقتباس قرار گرفت و دختری با خالکوبی اژدها نیز برداشتی از فیلم سوئدی آن بود. این فیلم با فروش بین المللی ۲۳۰ میلیون دلار، به یک موفقیت جهانی برای کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) تبدیل شد.

استودیو به همکاری خود با میلینویم با انتشار کتاب بعدی مجموعه او، دختری که چشم در برابر چشم می‌گیرد (The Girl who Takes an Eye for an Eye) ادامه خواهد داد. Sony’s Columbia Pictures تمامی حقوق کتاب‌های آینده میلنیوم را احراز کرده است. اولین اقتباس آن‌ها از میلنیوم، دختری با خالکوبی اژدها در سال ۲۰۱۱ بود، که دیوید فینچر کارگردانی آن را برعهده داشت، و با بازی درخشان دنیل کریگ (Daniel Craig) و رونی مارا همراه بود، این فیلم با فروش گیشه‌ی بالغ بر ۲۳۲ میلیون دلار در باکس آفیس، به موفقیتی چشم گیر دست یافت.

دختری در تار عنکبوت در تاریخ ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ از استودیوی Sony Pictures انتشار خواهد یافت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.