فاکس در حال گسترش سه مجموعه‌ی تلویزیونی است

11 August 2018 - 20:19

با توجه به اینکه تمام حق امتیاز فیلم‌های شرکت فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) توسط دیزنی خریداری شده است (البته هنوز استودیو فاکس واگذار نشده است)، این استودیو همچنان پروژه‌های خودش را ادامه می‌دهد. مدیر عامل اجرایی فاکس به Wall Street Journal گفته است که این موضوع هرگز آن‌ها را از تلاش بازنداشته است و آن‌ها در حال توسعه‌ی سه مجموعه‌ی تلویزیونی از فرانچایزهای مختلف خود به نام‌های «خاطرات یک بچه ویمپی» (Diary of a Wimpy Kid)، «عصر یخبندان» (Ice Age) و «شب در موزه» (Night At the Museum) هستند. برای آگاهی از جزئیات مطلب در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Diary of a Wimpy Kid بر اساس یک مجموعه رمان به همین نام از جف کینی (Jeff Kinney) ساخته شده است. داستان فیلم حول گِرِگ هفلی (Greg Heffley)، پسری که تلاش می‌کند که از مدرسه به همراه بهترین دوستش رولی (Rowley) جان سالم به در ببرد می‌چرخد. پس از فیلم اول سه دنباله از آن ساخته شده است که در مجموع ۲۶۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب درآمد کرده است. (شایان ذکر است که مجموع چهار فیلم چیزی در حدود ۸۰ میلیون دلار هزینه در بر داشته است.)

«عصر یخبندان» توسط استودیو بلو اسکای (Blue Sky) که بخشی از استودیو فاکس قرن بیستم است، معرفی شد. این فیلم تعدادی حیوانات ماقبل تاریخ را نشان می‌داد که تلاش می‌کنند از انقراض خود جلوگیری کنند. صداگذاری این حیوانات در این فیلم توسط ری رومانو (Ray Romano)، جان لگویزامو (John Leguizamo)، دنیس لیری (Denis Leary)، کویین لاتیفاح (Queen Latifah)، جاش پک (Josh Peck) و شین ویلیام اسکات (Seann William Scott) انجام پذیرفته است. پنج فیلم عصر یخبندان در فاصله‌ی بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ به روی پرده‌ی سینما رفته‌اند و در مجموع هر پنج فیلم ۳٫۲ میلیارد دلار برای استودیو قرن بیستم کسب درامد کرده‌اند.

سه گانه‌ی فانتزی و کمدی «شب در موزه» با درخشش بن استیلر (Ben Stiller) در نقش نگهبان شب موزه داستانی را روایت می‌کرد که نشان می‌داد همه‌ی موجودات موزه، شب‌ها زنده می‌شوند. هر سه فیلم موفقیت بسیار زیادی برای استودیو کسب کردند و رقمی در حدود ۱٫۳ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب درآمد کرده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.