سری چهارم Star Trek در آستانه از دست دادن کریس پاین و کریس همسورث

11 August 2018 - 22:00

دو سال قبل، پارامونت پیکچرز اعلام کرد که Star Trek 4 ماجرای سفر در زمان است که به طریقی کاپیتان جیمز تی کرک (با بازی کریس پاین) با جورج کرک (با بازی کریس همسورث که او را در دقایق اولیه ریبوت اول Star Trek دیدیم) متحد می‌شود. اگرچه باکس‌آفیس ناامید کننده Star Trek Beyond باعث کند شدن پیشرفت دنباله آن شد. حالا طبق گزارشات بعمل آمده، Star Trek 4 تا جایی پیش رفته که مذاکرات میان استودیوها و بازگشت بازیگران شروع شده است. خبر بد اینکه احتمال عدم حضور پاین و همسورث در این فیلم وجود دارد. برای خواندن جزییات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، پارامونت در حال مذاکره با پاین و همسورث بر سر دستمزدشان است. این گزارش حاکی از آن است که پاین و همسورث خواستار احترام پارامونت به قراردادهای قبلی آن‌هاست و این در حالی است که استودیو تلاش می‌کند بودجه‌اش را پایین نگه دارد. لذا بازیگران حس می‌کنند که مجبورند دستمزدهایی را بپذیرند که با شرایط خاص به آن‌ها پیشنهاد می‌شود، در حالی که استودیو اصرار دارد نمی‌تواند برای هر فیلم دی‌سی یا مارول به آن‌ها دستمزد جداگانه بدهد. درست است که Star Trek Beyond پول از دست داده اما فیلم جدید می‌خواهد کرک‌ها را برای اولین بار متحد کند. و این همان‌گونه که می‌خواهند نمی‌شود اگر این دو بازیگر در آن بازی نکنند.

گویا استودیو دوست ندارد فیلم را بخاطر جدایی این دو نفر از هم بپاشد و انتظار می‌رود قراردادهای زویی سالدانا (Zoe Saldana)، زاکاری کوینتو (Zachary Quinto)، کارل اربن (Karl Urban)، سیمون پگ (Simon Pegg) و جان چو (John Cho) به قوت خود باقی باشد. خیلی عجیب خواهد بود اگر این ریبوت با کاپیتان کرک جدیدی ساخته شود هرچند غیرممکن نیست‌. این احتمال نیز وجود دارد که پاین و همسورث در صورت تغییر شرایط پای میز مذاکره بنشینند.

اس. جی. کلارکسون (S. J. Clarkson) کارگردان سری چهارم Star Trek است و اولین زن کارگردان کمپانی است. تاریخ اکران این فیلم هنوز اعلام نشده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.