فصل سوم Outlander: تصاویری از زیبایی‌های اسکاتلند منتشر شد

3 September 2016 - 14:00

تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید فصل سوم سریال Outlander توسط تهیه‌کنندگان منتشر شده است که زیبایی‌ منظره‌های کم‌نظیر اسکاتلند را به نمایش می‌گذارد. سریال Outlander با یک پایان راضی‌کننده امسال وعده فصل سومی پر از هیجان و ماجراجویی جدید برای شخصیت‌های داستان ما کلر بیچامپ فریزر (Claire Beauchamp Fraser) و جیمی فریزر (Jamie Fraser) داد. در ادامه خبر برای تماشای این تصاویر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر سریال Outlander را دنبال کرده باشید می‌دانید که نصف فصل دوم در فرانسه اتفاق افتاد، آن هم در حالی که کلر و جیمی در صدد جلوگیری از شورش چارلز استوارت «پادشاه بر حق انگلستان» بودند. آن‌ها در نهایت مجبور می‌شوند به اسکاتلند برگردند و جیمی برای بقای وطن خود در این نبرد می‌جنگد. او کلر را که هم‌اکنون حامله است از طریق سنگ‌های کریگ نادون به زمان حال برمی‌گرداند و سپس خود به سمت میدان نبرد می‌تازد. در همین قسمت آخر از فصل دوم سریال از ۲۰ سال سریع عبور کرد و ما کلر پیری را دیدیم که هنوز به جیمی و زندگی قبلی‌اش فکر می‌کند. پس از اینکه می‌فهمد جیمی از نبرد کالودن (Battle of the Culloden Moor) جان سالم به در می‌برد، کلر هم تصمیم می‌گیرد به گذشته برگردد تا باری دیگر با معشوقه خود دیدار کند.

ماریل دیویس (Maril Davis) تهیه‌کننده اجرایی سریال تصویری از پشت صحنه که مناظر اسکاتلند را به نمایش می‌گذارد منتشر کرده است:

CrQGqFhUIAEKSqZ

متیو بی. رابرتز (Matthew B. Roberts) هم که دیگر تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی برگرفته از کتاب‌های نویسنده بااستعداد دایانا گابالدون (Diana Gabaldon) است تصویری سیاه و سفید منتشر کرد که جاده‌ای را که از طرفین توسط درختان پوشیده شده است به نمایش می‌گذارد:

CrGgxt2W8AAz3iu

در همین حین، یکی از طراحان سریال تصاویری منتشر کرده که باز هم پشت صحنه و عناصر فصل سوم را به نمایش می‌گذارند. او در زیر این تصاویر چیزی ننوشته و همه را بر عهده تصور شما و مخاطبان دیگر قرار داده است:

۱۴۰۳۱۵۷۰_۱۷۹۲۶۵۶۲۶۷۶۳۸۶۰۶_۱۹۲۴۲۰۰۹۶۱_n

۱۴۰۳۳۷۱۹_۱۸۳۲۳۳۷۴۷۰۳۳۴۹۰۸_۱۳۱۲۶۷۱۸۹۸_n

۱۳۸۲۷۲۱۲_۹۶۴۱۸۴۶۳۷۰۴۰۵۳۱_۱۲۹۹۱۲۲۵۳۰_n

فصل سوم Outlander باز هم بر اساس داستان‌های دایانا گابالدون و به طور دقیق‌تر بر اساس کتاب سوم یعنی Voyager «ملوان» است که شخصیت‌های موردعلاقه شما را این بار با ماجراهایی در دریای کارائیب همراه می‌کند. همان‌طور که این شخصیت‌ها در پایان فصل دوم با بسیاری دیگر از دوستان و دشمنان خود خداحافظی کردند، باید انتظار داشته باشید با شخصیت‌های جدید بسیاری در فصل سوم آشنا شوند. آیا شما هم برای فصل سوم سریال Outlander هیجان زده هستید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: IBTimes

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.